شناسهٔ خبر: 67219301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

ما هوادارانی خلاق داریم

طعنه ستاره مجار به آلمان: چهارشنبه میهمانید!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: دیروز تیم ملی مجارستان مقابل سوئیس با نتیجه 1-3 شکست خورد. با این حال مجارستان می‌خواهد در بازی دوم گروه در روز چهارشنبه برابر آلمان میزبان، بهتر کار کند.
قبل از این بازی نشریه بیلد، با دروازه‌بان مجارها، پیتر گولاشی (34)، که از سال 2015 در باشگاه لایپزیش حضور دارد و نیم فصل دوم بسیار خوبی با این تیم داشت، در مورد نقاط قوت مجارستان صحبت کرد.
گولاشی گفت: «ما ساختار مشخصی در مورد نحوه بازی کردن داریم و یک روحیه تیمی باورنکردنی. همه می‌دانند کجا باید باشند و تکلیفشان چیست. البته ما یک بازیکن استثنایی مثل دومینیک سوبوسلای داریم، اما فوق ستاره نداریم. اینجا همه با هم برابرند. همه ما به یک سمت حرکت می‌کنیم.»
عامل دیگر، حمایت شدید هواداران است که باید در دوئل مقابل آلمان نیز تعیین کننده باشند: «طرفداران ما در تهیه بلیط بسیار خلاق هستند. فکر می‌کنم این یک بازی خارج از خانه برای شما آلمانی‌ها خواهد بود. هفته‌هاست که در مجارستان شور و نشاط فوتبالی زیادی وجود دارد و ما از این بابت بسیار خوشحالیم. این حمایت هواداران به ما انرژی می‌دهد. شما می‌توانید آن را احساس کنید و سپس از آن به سود خود استفاده کنید. این به ما انگیزه زیادی می‌دهد.»
مجارستان با هدایت مارکو روسی، پنج برد و سه تساوی کسب کرد و بدون شکست به یورو 2024 رسید. روسی 6 سال است هدایت مجارستان را برعهده دارد.
گولاشی در این رابطه گفت: «تداوم و ثبات روی نیمکت بسیار به ما کمک کرد. البته شما همیشه به موفقیت نیاز دارید، اما این زمان برد و ما کم کم پیشرفت کردیم. روسی یک فرد فوق‌العاده خوب است. آنچه بسیاری از افراد در مورد کارلو آنچلوتی می‌گویند، در مورد او نیز صدق می‌کند. از نظر شخصیتی شباهت زیادی بین آنها وجود دارد. او کاملاً به ما اطمینان دارد و به ما اعتماد به نفس می‌دهد، اما در عوض انتظار عملکردی خوب از طرف ما را نیز دارد.»
گولاشی درباره کاپیتان تیم، دومینیک سوبوسلای، می‌گوید: «او بازیکن کلیدی ماست و به عنوان یک شخصیت بزرگ در زمین و یک کاپیتان عمل می‌کند. داشتن چنین رهبری با سنی پایین فوق‌العاده است. او در سطحی بالاتر از ما و برای لیورپول بازی می‌کند اما هر چه دارد برای تیم می‌دهد.»
 

نظر شما