شناسهٔ خبر: 67219107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زیباترین کرنر تاریخ یورو با ضریب هوشی هزار!

دیدار ایتالیا و آلبانی در دور اول مسابقات یورو 2024 شاهد یک ضربه کرنر فوق‌العاده بود که توجه هواداران فوتبال سراسر جهان را به خود جلب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در یورو 2024 حضور دارد، مسابقات را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد و تنها 24 ثانیه پس از سوت شروع بازی، سریع‌ترین گل تاریخ مسابقات را دریافت کرد.

اما آتزوری‌ها به سرعت به بازی برگشتند و تنها پس از 10 دقیقه روی یک ضربه کرنر فوق‌العاده به گل رسیدند؛ ضربه‌ای که الساندرو باستونی آن را با سر وارد دروازه حریف کرد.

در این صحنه، الساندرو باستونی در داخل محوطه 6 قدم تیم ملی آلبانی در میان خط دفاعی حریف در موقعیت مناسبی قرار گرفت و منتظر اجرای بی‌نقص یک حرکت تمرین‌ شده ماند.

لورنزو پلگرینی و دیمارکو در کنار پرچم کرنر ایستادند و دیمارکو دستش را برای برای هم‌تیمی‌هایش بالا برد. پلگرینی توپ را به مدافع چپ اینترمیلان داد و او دوباره در یک موقعیت عرضی عالی توپ را به او برگرداند.

ویدئو: 345602

لورنزو بدون دخالت خط دفاعی آلبانی، پاس فوق‌العاده‌ای را برای هم تیمی خود، باستونی، ارسال کرد تا او گل تساوی ایتالیا را به ثمر برساند.

ایتالیا با این گل، نتیجه تغییر داد و شکست 0-1 را به پیروزی دشوار و ارزشمند 2-1 تبدیل کرد و اولین 3 امتیاز امسال خود را در این مسابقات به عنوان مدافع عنوان قهرمانی کسب کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی گل اول تیم ملی ایتالیا را "زیباترین ضربه کرنر در تاریخ مسابقات" توصیف کردند و وب‌سایت انگلیسی sport bible هم اعلام کرد که این "یک ضربه کرنر با ضریب هوشی 1000" بود.

این رسانه انگلیسی همچنین نوشت: این یک روال ساده اما مؤثر بود که ایتالیا بعداً در طول مسابقات به آن تکیه خواهد کرد.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی درباره این گل نوشت: بازی پیچیده به نظر نمی‌رسید اما بسیار هوشمندانه پیش رفت. شرایط با استفاده زاویه سانتر و فضاهای باز تغییر کرد و گل به ثمر رسید. یک ضربه کرنر، همانطور که باید باشد.

کاربر دیگری هم با انتشار توییتی در این خصوص نوشت: ایتالیا همیشه از ضربات کرنر قدرتمندی که من در بازی‌های پلی استیشن می‌زنم، استفاده می‌کند.

نظر شما