شناسهٔ خبر: 67218993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اولتیماتوم مدیرعامل منطقه آزاد کیش به مدیران کم کار/سامانه نظرسنجی مردمی راه اندازی می‌شود

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت ایجاد احساس رضایتمندی در مردم گفت: سامانه سنجش رضایت مردم از ادارات، نهادها و سازمان های مستقر در کیش باید هرچه سریعتر راه اندازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز یکشنبه در نود و هفتمین جلسه شورای اداری منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نظرسنجی از مردم شناسایی نقاط ضعف و ارتقاء کیفی خدمات می‌شود، اظهار کرد: همه مدیران دستگاه‌های اداری حاضر در کیش موظف به تکریم و خدمت به مردم هستند و در این راستا اگر بر اثر نظرسنجی و بررسی‌های انجام شده، تشخیص داده شود که مجموعه‌ای کم کار است با ابزارهای قانونی برخورد لازم به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: البته دستگاه‌های پیش رو در خدمات رسانی به مردم نیز معرفی و به دلیل حساسیت در عمل به وظایف خود قدردانی خواهند شد.

سرهنگی همچنین با اشاره به قرارگیری در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی میزان مشارکت مردم کیش رشد قابل توجهی داشت و امیدواریم این عملکرد موفق در انتخابات پیش رو نیز تکرار شود.

وی از رسانه‌ها و فعالان اجتماعی و سیاسی کیش خواست تا برای داغ کردن تنور انتخابات در چهارچوب اخلاق و قانون تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، همچنین در این جلسه پس از ارائه گزارش رییس مرکز بهداشت کیش در رابطه با پشه مهاجم آئدس، مدیرعامل منطقه آزاد ضمن خواستار مشارکت همه جانبه برای جلوگیری از تبدیل این معضل به بحران، دستورات لازم برای دستور اختصاص بودجه‌ای از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد کیش برای مبارزه با این پشه مهاجم را صادر کرد.

نظر شما