شناسهٔ خبر: 67218667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

آسمان نقش جهان یک ستاره پرنور داشت (عکس)

هادی محمدی ستاره بی‌چون و چرای دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل گل‌گهر بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چند دقیقه پس از شروع دیدار سپاهان و گل‌گهر در ورزشگاه نقش جهان شاهد اتفاق عجیبی بودیم و ارسال ابوالفضل رزاق‌پور از سمت راست خط دفاعی سپاهان بدون اینکه به بازیکنی برخورد کند دروازه سپاهان را در میان بهت و حیرت میرزازاد که شیرجه‌اش به توپ نرسیده و سایر سپاهانی‌های حاضر در ورزشگاه باز شد.

پس از این گل شاگردان مارینوس اوزونیدیس روحیه بزرگی گرفتند و کار لحظه به لحظه برای سپاهانی‌ها در ورزشگاه خانگی‌شان سخت و سخت‌تر می‌شد.

در این بین اما هادی محمدی در بهترین لحظه ممکن از راه رسید و چند ثانیه مانده پیش از سوت پایان نیمه اول با ضربه سر مقتدرانه و تماشایی خود دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد.

این گل سبب شد تا سپاهان با روحیه بسیار خوبی به رختکن برود و در نیمه دوم با انگیزه بالایی برای زدن گل دوم وارد زمین شد و سرانجام حملات این تیم بار دیگر به سرانجام رسید.

2044269

هادی محمدی که گل اول سپاهان را روی ارسال رامین رضائیان به تیرک دوم با تبحر و مهارتی مثال زدنی در دقیقه 2+45 وارد دروازه اخباری کرده بود، این‌بار در دقیقه 67 توانست از اشتباه و خروج اخباری نهایت بهره را ببرد و گل دوم را هم به نام خودش ثبت کند.

بی‌شک حتی خوش بین‌ترین هوادار سپاهان هم باور نداشت که هادی محمدی بتواند زننده هر دو گل مصاف نیمه نهایی و مهیا کننده شرایط پیروزی تیمش باشد، اما شماره 2 طلایی‌پوشان روزی فراموش نشدنی را در تاریخ دوران بازیگری خود رقم زد و 26 خردادماه 1403 همیشه در ذهن او باقی خواهد ماند.

عکس‎‌‌ها: وحید مومن‌زاده

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما