شناسهٔ خبر: 67218666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باشگاه پرسپولیس: به دنبال مربی کارنامه دار خارجی هستیم

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دنبال یک مربی کارنامه دار خارجی برای جانشینی اوسمار ویرا است.

صاحب‌خبر -

مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان از پیش از پایان فصل گذشته شروع شد و در حال حاضر این روند به خوبی پیش می‌رود. بعد از تصمیم اوسمار ویرا برای جدایی از جمع سرخپوشان نیز، مدیر عامل باشگاه بر اساس اختیارات تفویض شده از سوی هیأت مدیره سعی کرد در آرامش کامل و با ارزیابی گزینه‌های موجود خارجی، با یک سرمربی کارنامه‌دار به توافق برسد که مسلما چنین کاری با عجله و شتابزدگی به سرانجام نمی‌رسد.

همچنین با وجود محرومیت مدیرعامل باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال، مذاکرات از سوی معاون ورزشی در حال انجام است و پس از پایان محرومیت آقای درویش این مذاکرات و توافقات رسمی خواهند شد.

در همین راستا بانک شهر به عنوان سهامدار اصلی، همواره به دور از فضای حاشیه‌ای و بر اساس منافع باشگاه در جهت توسعه و ارتقاء باشگاه در زمینه‌های مختلف اقدامات خود را شروع کرده و با قدرت ادامه خواهد داد.

در همین راستا این بانک طی دو ماه اخیر با تزریق منابع مالی مورد نیاز در حساس‌ترین زمان ممکن در رقابت‌های لیگ برتر، با حداقل کردن مشکلات مالی باشگاه توانسته است به عنوان یک سهامدار عمده نقش بسیار مهمی در تکرار قهرمانی داشته باشد. بانکی که در سالیان اخیر نیز با پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی جهت تسویه بدهی‌های باشگاه، یکی از ارکان اصلی اخذ مجوز حرفه‌ای بوده است.

باشگاه بزرگ پرسپولیس امیدوار است در کنار همه سهامداران و همینطور هواداران عزیز و حامیان مالی باشگاه، فصل درخشانی را با همدلی و همکاری همه ارکان باشگاه برای پرسپولیس رقم بزنیم.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای کسب موفقیت حداکثری، همواره دست افرادی که خواهان کمک به باشگاه بوده‌اند را به گرمی فشرده و در صدد است با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کنسرسیوم بانکی، حمایت‌های همیشگی حامیان مالی و حضور پر شور هواداران، ترکیب سهامدار – حامی – هوادار را به نحوی شایسته که متضمن موفقیت باشگاه باشد را کنار هم داشته باشد.

همه باید بدانیم عده‌ای این روز‌ها به دنبال تفرقه و اختلاف بین این ترکیب سه گانه هستند؛ لذا از هواداران فهیم درخواست می‌شود همچون گذشته ضمن اعتماد به مدیریت باشگاه، بشدت از هرگونه ایجاد حاشیه پرهیز نمایند.

نظر شما