شناسهٔ خبر: 67218540 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

هشدار پیامد فاجعه بار عملیات زمینی علیه لبنان، نماینده آمریکا را به منطقه کشاند

صاحب‌خبر -
هشدار پیامد فاجعه بار عملیات زمینی علیه لبنان، نماینده آمریکا را به منطقه کشاند
خبرگزاری آریا - یک رسانه صهیونیستی از سفر فرستاده جو بایدن به منطقه طی فردا (دوشنبه) و مذاکره با مقامات رژیم صهیونیستی و لبنان در پی تشدید تنش‌های روزهای اخیر بین دو طرف خبر داد.

وب‌سایت عبری"والا" روز یکشنبه گزارش داد: "آموس هوکشتاین"، فرستاده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، طی روزهای آینده به سرزمین های اشغالی و لبنان سفر خواهد کرد.
در این گزارش آمده است که سفر هوکشتاین در پی تشدید تنش‌های روزهای اخیر در مرز شمالی سرزمین های اشغالی و لبنان و با هدف مذاکره با مقامات دو طرف انجام می شود تا به زعم خود از جنگ همه جانبه بین حزب‌الله و اسرائیل، جلوگیری کند.
این وب سایت عبری افزود"هوکشتاین" فردا (دوشنبه) وارد تل آویو می شود و در آنجا با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ اسراییل دیدار خواهد کرد و با آنان در خصوص کاهش تنش در مرز شمالی و هشدار واشنگتن به تل‌آویو مبنی بر اینکه عملیات زمینی محدود در لبنان به پیامدهای فاجعه‌باری منجر خواهد شد، مذاکره خواهد کرد".
این وب سایت عبری به نقل از یک منبع آگاه در ادامه ی گزارش خود اضافه کرد که "هوکشتاین" قرار است سپس به بیروت برود تا با مقامات لبنانی گفتگو کند.
یاد آور می شود روز جمعه گذشته، "ژانین هنیس-پلاسخارت"، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در لبنان و ژنرال "آرولدو لازارو"، رئیس یونیفل ، با هشدار جدی بودن خطر وقوع یک درگیری در مقیاس بزرگ در بیانیه‌ای مشترک تأکید کردند "ما نسبت به تشدید تنش‌هایی که اخیرا شاهد آن بوده‌ایم بسیار نگران هستیم و از همه طرف های درگیر در "خط آبی" می خواهیم که سلاح های خود را کنار بگذارند و به راه صلح متعهد شوند".

نظر شما