شناسهٔ خبر: 67218378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری کلاس آموزش معارف جنگ ویژه سربازان وظیفه

کلاس آموزش معارف جنگ ویژه سربازان وظیفه در مرکز آموزشی شهید اشرف گنجویی کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
برگزاری کلاس آموزش معارف جنگ ویژه سربازان وظیفه
 
 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، در این دوره آموزشی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت در جنگ تحمیلی گنجینه‌ای از معارف مختلف وجود دارد که یکی از آنها شکل گیری جبهه مقاومت با بهره‌گیری از تجربیات دوران دفاع مقدس است.
آقای علیرمضانی افزود: یکی از مصادیق قدرت ایران اسلامی، آزادسازی دیپلمات کشورمان از زندان کشور سوئد است و این مهم یکی دیگر از ثمرات دفاع مقدس و خون شهدا می‌باشد.

وی گفت: انتقال ارزش‌ها و معارف جنگ در کنار معارف دین به جوانان در تقویت روحیه حماسی جوانان موثر است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: در جنگ ترکیبی امروز باید هوشیار بود و در برابر دسیسه‌های دشمنان که به دنبال ضربه زدن به ارکان انقلاب هستند باید به جوانب مختلف توجه داشته باشند.
علیرمضانی با اشاره به اهتمام دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران گفت در انتخابات یک خیر بزرگ است و دشمنان به دنبال جلوگیری از تحقق این خیر می‌باشند و افزود نفس مشارکت و انتخاب اصلح بر اساس توجه به سوابق کاندیدا‌ها و طیف سیاسی اطراف آنها در خنثی کردن توطئه دشمنان نقش اساسی دارد و در این بین حضور پرشور کرمانیان بعنوان همشهریان حاج قاسم مورد توجه همگان است.
سرهنگ لشنی گفت: ین دوره‌های سه روزه معارف جنگ هدف تبیین رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان کشورمان در دوران جنگ تحمیلی با حضور پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس برای سربازان وظیفه برگزار می‌شود و در کنار آن سربازان با روش‌های جنگ ترکیبی و راه‌های مقابله با آن آشنا می‌شوند.

نظر شما