شناسهٔ خبر: 67218065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زیرگذر شورا- شهید بهشتی ارومیه زیر بار ترافیکی رفت

در آستانه عید سعید قربان، پروژه زیرگذر شورا -شهید بهشتی(شهدای خدمت) طی مراسمی افتتاح و زیر بار ترافیکی رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آستانه عید سعید قربان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس، فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار ارومیه، مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی پردژه زیر کذر شورا_شهید بهشتی افتتاح شد و زیر بار ترافیکی رفت.

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه در مراسم افتتاح پروژه زیر گذر شورا_شهید بهشتی گفت: مطابق مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و مصوبات شورای ترافیک آذربایجان‌غربی جهت روانسازی ترافیک دو کریدور مهم ترافیکی شمالی جنوبی و کریدور غربی شرقی ساخت زیرگذر شورا- شهید بهشتی اجرا شد.

مهدیزاده با بیان اینکه، این زیر گذر  به طول ۳۴۲ متر و عرض ۱۸ متر و با مساحت عرشه یک هزار و ۲۰۰ متر مربع  آجرا شده است گفت: حجم خاکبرداری این پرپهژه  ۳۰ هزار متر مکعب بود.

شهردار ارومیه تعداد شمع های بکار برده شده در این پروژه را ۱۹۰ شمع و در بیشینه عمق ۲۵ متری عنوان کرد و گفت: کل سطح آسفالت ۱۶۰۰۰ مترمربع با برآورد اولیه ۸۹۰ میلیارد ریال در ۲۹ شهریورماه سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی و وارد فاز اجرا شد.

مهدیزاده عنوان کرد: با بهره‌برداری از زیرگذر شورا- شهید بهشتی مشکل ترافیک در محدوده این زیرگذر رفع شده و با تحقق این مهم شاهد صرفه‌ جویی در مصرف سوخت، کاهش آلودگی‌‌های هوا، صوتی و بصری همچنین رفاه شهروندان خواهیم بود.

شهردار ارومیه در خاتمه تصریح کرد: همچنین امروز همزمان با افتتاح زیر گذر شورا_شهید بهشتی ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال وارد چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شد.

انتهای پیام/

نظر شما