شناسهٔ خبر: 67217715 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

دستور «مخبر» برای جلوگیری از افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها

سرپرست ریاست جمهوری در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت دستور داد ضمن نظارت دقیق بر بازار از هرگونه افزایش قیمت بی‌ضابطه جلوگیری شود.

صاحب‌خبر -

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح امروز به ریاست سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از شاخص‌های کلان اقتصادی و نرخ رشد بخش‌های مختلف اقتصاد ارائه کرد.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین با اشاره به گزارش بانک جهانی از رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ گفت: بر اساس آمار بانک جهانی ایران با رشد ۵ درصدی، از رشد بالاتری نسبت به سایر کشورهای منطقه برخوردار بوده است.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در جلسه امروز خبر داد: متوسط رشد اقتصادی سه ساله دولت سیزدهم ۵,۲ درصد بوده است که در مقایسه با رشد حدود صفر درصدی اواخر دهه ۹۰ نشان از جهش قابل توجه شاخص رشد اقتصاد دارد.

دستور سرپرست ریاست جمهوری برای نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت بی‌ضابطه از دیگر خبرهای جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین به وزرای اقتصادی دستور داد در خصوص هرگونه اطلاعات غلط و ناقص که این روزها در حوزه مسائل اقتصادی مطرح می‌شود توضیحات و پاسخ دقیق را منتشر کنند.

مهر

نظر شما