شناسهٔ خبر: 67217250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ذبح يک هزار رأس دام قرباني براي توزيع در بين نيازمندان ايلام

صاحب‌خبر -
ذبح يک هزار رأس دام قرباني براي توزيع در بين نيازمندان ايلام
خبرگزاری آریا- مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده در روز عید سعید قربان بیش از یک هزار رأس دام سبک و سنگین برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان ذبح خواهد شد.
ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار داشت: ذبح قربانی و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در عید قربان، امسال نیز با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر و نیکوکار استان و با هدف تأمین بخشی از نیاز پروتئینی مردم نیازمند استان انجام خواهد شد.
وی افزود: سال گذشته نیز در عید سعید قربان حدود 950 رأس دام قربانی با مشارکت مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته بندی در بین نیازمندان استان توزیع شد.
مدیرکل امداد استان ادامه داد: سال گذشته در روز عید سعید قربان علاه بر این تعداد دام ، 660 کیلوگرم گوشت قرمز اهدایی مردم ،520 سبد معیشتی و 3 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد که ارزش این میزان خدمت صورت گرفته بیش از 110 میلیارد ریال بوده است.
مرادی پویانی تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی قشر نیازمند از مردم خیر و نیکوکار استان درخواست داریم در قالب پویش نذر و قربانی از طریق اهداء نذورات خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا از طریق درگاههای مجازی (کد آنی‌پرداخت: # 1084*8877*و یا شماره کارت: 0354_5003_9975_6037 ) نذورات خود در روز عید قربان را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دهند.

نظر شما