شناسهٔ خبر: 67189104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیش‌بینی ذبح یک هزار رأس دام قربانی برای توزیع در بین نیازمندان ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و تمهیدات اندیشیده شده در روز عید سعید قربان بیش از یک هزار رأس دام سبک و سنگین برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان ذبح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

"ناصر مرادی پویانی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ذبح دام و توزیع گوشت قربانی امسال نیز با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر و نیکوکار استان همزمان با عید سعید قربان انجام می‌شود.

وی ابراز کرد:توزیع گوشت قربانی با هدف تأمین بخشی از نیاز پروتئینی مردم نیازمند استان در عید سعید قربان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز در عید سعید قربان حدود ۹۵۰ رأس دام قربانی با مشارکت مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته بندی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل امداد استان ایلام ادامه داد: سال گذشته در روز عید سعید قربان علاه بر این تعداد دام، ۶۶۰ کیلوگرم گوشت قرمز اهدایی مردم،۵۲۰ سبد معیشتی و سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد که ارزش این میزان خدمت صورت گرفته بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

مرادی پویانی تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی قشر نیازمند از مردم خیر و نیکوکار استان درخواست ‌می‌شود در قالب پویش نذر و قربانی از طریق اهداء نذورات خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا از طریق درگاه‌های مجازی (کد آنی‌پرداخت: # ۱۰۸۴*۸۸۷۷*و یا شماره کارت: ۰۳۵۴_۵۰۰۳_۹۹۷۵_۶۰۳۷ ) نذورات خود در روز عید قربان را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دهند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

نظر شما