شناسهٔ خبر: 67216733 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مسعود پزشکیان: در جریان مهسا امینی تنها کسی بودم که صحبت کردم /برخورد با اساتید را نمی پذیرم/دست کسانی را می بوسم که در ایران بمانند و خدمت کنند

نامزد چهادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشستی گفت: من قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد. برخورد با اساتید را نمی‌پذیرم و اجازه نخواهم داد. حتی اگر اعتقادشان با من نخواند احترام می‌گذارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در دانشگاه تهران، در جلسه پرسش و پاسخ این دانشگاه با دانشجویان شرکت کرد.

آنگونه که کانال تلگرامی ستاد رسمی مسعود پزشکیان روایت کرده، وی در بخشی از سخنان خود در این نشست گفت: من در جریان مهسا امینی تنها کسی بودم که صحبت کردم و چیزی نیست که اعتقاد خود را زیر سوال ببرم؛ باید حق و حقوق همه افراد حفظ شود .

پزشکیان افزود: من قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد. برخورد با اساتید را نمی‌پذیرم و اجازه نخواهم داد، حتی اگر اعتقادشان با من نخواند احترام می‌گذارم. من دست کسانی را میبوسم که در ایران بمانند و خدمت کنند.

او تصریح کرد: رئیس دانشگاه بودم روزی شنیدم معاون من به خوابگاه رفته و بازرسی کرده است. صبح تمام آن‌ها را تغییر دادم. حرف‌های من در مدیریت اجرا کردم، اما آنچه از شما طلب دارم احترام و جایگاه را نگه دارید و آزادانه حرف بزنید و احترام بگذارید.

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: من رهبری را قبول دارم. حق ندارید به کسی که قبول دارم، توهین کنید. جو آزاد گفتگو این است که توهین صورت نگیرد.

27218

نظر شما