شناسهٔ خبر: 67216370 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۵ کیلوگرم هروئین از یک منزل در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: ۵ کیلوگرم موادمخدر هروئین از یک منزل در یکی از محلات این شهر کشف شده و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی وصول خبری مبنی بر جاسازی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در یکی از محلات اطراف بوکان، تیم ویژه مبارزه با موادمخدر به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی خبر و پایش منطقه اعلامی توانستند محل دقیق جاسازی مواد راشناسایی و مقدار ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین را کشف کنند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به دستگیری یک نفر در این پرونده تاکید کرد: پرونده لازم در این خصوص تشکیل و اقدامات تخصصی پلیسی و قضایی برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده آغاز شده است.

سرهنگ بهاری اضافه کرد: همچنین در راستای ارتقای آرامش اجتماعی و با هدف پیشگیری از اعتیاد طی هفته اخیر، ۲۱ نفر معتاد متجاهر به مراکز درمان و بازپروری معرفی و ۱۰ نفر در ارتباط با توزیع مواد مخدر دستگیر شده است.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهر‌های مرزی یکی از محل‌های گذر کالا‌های قاچاق به شهر‌های عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری جنوب ارومیه، مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد.

نظر شما