شناسهٔ خبر: 67216315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در قزوین:

قالیباف در مدیریت کشور رویکرد ولایی دارد

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در قزوین گفت: حمایت از محمدباقر قالیباف حجت شرعی بنده است چرا که ایشان معتقد به ولایت بوده و در حوزه مدیریتی خود نیز در همین چهارچوب حرکت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی روز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: مدیری که می خواهد در همه امور کشور نفوذ کند باید از تعاملات بسیار مناسبی نسبت به تمام جناح های سیاسی برخوردار باشد که در این زمینه محمدباقر قالیباف می تواند با تعامل خود، به تنش و چالش های موجود در جامعه پایان دهد.

وی ادامه داد: مردم در نظام جمهوری اسلامی نقش اصلی و اساسی دارند و انتخاب آنها حرف اول را در سیاست های انقلاب اسلامی می زند.

رییس ستاد انتخابات قالیباف در استان قزوین تصریح کرد: ۳۱ اصل در قانون اساسی مربوط به اختیارات رییس جمهور است و این جایگاه سیاسی در تمام بخش های کشور از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نقش بسیار موثری دارد، به طوری که دولت کارآمد می تواند تحول عظیمی در جامعه ایجاد کند.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی، بسیاری از نارضایتی های مردم در بخش اقتصادی است و اگر دولت در این حوزه اثرگذار عمل کند می تواند مسایل موجود در اجتماع و فرهنگ را نیز حل کند.

وی ادامه داد: دشمن با تمام توان خود می خواهد به کشور خدعه بزند اما محمدباقر قالیباف با سیاست خود خدعه نمی خورد چرا که همانند دولت شهید رییسی خدعه های دشمن را خنثی می کند و ارتباطات گسترده ای با کشورهای خارجه ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تلاش شد تا اسراییل در جریان غزه در انزوای کامل قرار گیرد، افزود: کار عظیمی در دولت سیزدهم صورت گرفت چرا که امروز فریاد مظلومیت فلسطین و غزه در تمام دانشگاه های دنیا بلند شده است.

این مسوول در خصوص سابقه فعالیت های اجرایی محمدباقر قالیباف، تشریح کرد: قالیباف همواره مرد میدان بوده چرا که کار خود را از جایگاه یک بسیجی ساده شروع کرد و اقدامات بسیار موثری در قرارگاه خاتم الانبیا از خود برجای گذاشت و در نیروی انتظامی نیز وضعیت پاسگاه های کشور را سامان بخشید تا سیستان و تا استان هایی مانند بلوچستان نیز سرکشی کرد و ۱۲ سال در شهرداری و ریاست مجلس شورای اسلامی خدمات بسیار ارزنده ای از خود برجای گذاشت.

رییس ستاد محمدباقر قالیباف در قزوین خاطرنشان کرد: اکنون قالیباف در جایگاه کاندیدای ریاست جمهوری می‌خواهد عمل‌گرایی خود را در مسایل آب، معیشت و فرهنگ کشور ثابت کند و برنامه های بسیار متنوعی با شعار خدمت و پیشرفت برای مدیریت دارد.

نظر شما