شناسهٔ خبر: 67216244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

گاوداری ۱۰ هزار راسی در کرمانشاه ایجاد می‌شود

استاندار کرمانشاه از توافق با رئیس بنیاد مستضعفان برای ایجاد گاوداری ۱۰ هزار راسی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 محمدطیب صحرایی با اشاره به سفر روز گذشته رئیس بنیاد مستضعفان و مدیران این مجموعه به استان، گفت: در این سفر پیرامون توسعه فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های مختلف و توسعه طرح‌های بنیاد، توافقات بسیار خوبی انجام گرفت.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از جمله این طرح‌ها ایجاد یک گاوداری پرواربندی ۱۰ هزار راسی در استان کرمانشاه است که در قالب احیاء یک واحد تولیدی راکد اجرایی می‌شود. 

وی گفت: در کنار احیاء یکی از واحدهای بزرگ استان، سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمندی جهت ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانشاهی و همچنین کمک به تامین امنیت غذایی کشور انجام می‌شود.

صحرایی گفت: علاوه بر این، توافقات خیلی خوبی برای تکمیل زنجیره تولید در حوزه شیر و گوشت در استان انجام گرفت.

 وی عنوان کرد: همچنین در این نشست توافق شد خط دو کارخانه قوطی‌سازی توسط بنیاد مستضعفان اجرایی شود و در کنار آن یک ژنراتور توسط بنیاد برای تامین برق پایدار این مجموعه تهیه شود.

 مدیر ارشد استان از انجام یک توافق تحول‌آفرین با بنیاد پیرامون شتاب بخشی به پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: برخی از مشکلات قانونی و حقوقی در مسیر اجرای این پروژه قرار داشت که در نشست شب گذشته مرتفع شد.

 وی عنوان کرد: همچنین در این نشست مقرر شد با حمایت بنیاد مستضعفان، این پروژه بزرگ ظرف ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری برسد و به مردم تحویل داده شود.

صحرایی همچنین با اشاره به توافق برای انجام سرمایه‌گذاری و مطالعات در بخش معدن با بنیاد، عنوان کرد: همچنین بنیاد مستضعفان در زمینه ایجاد و تکمیل برخی زیرساخت‌های مرتبط با اربعین و کمک به هیات‌های مذهبی ورود خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما