شناسهٔ خبر: 67215560 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

تیبای سعید جلیلی جنجال به پا کرد | علت تغییر خودرو مشخص شد+ عکس

یک عضو جبهه پایداری تغییر پلاک خودروی سعید جلیلی را امری رایج بین مسئولانی در این سطح عنوان کرد.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در چند روز گذشته خودروی تیبای سعید جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، خبرساز شد. جلیلی در روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری و هنگام ورود به وزارت کشور با یک پلاک متفاوت سوار بر تیبا بود. اما شماره شهربانی تیبای او در روزی که راهی همایش کارگران شد، تغییر کرده بود. 

این در حالی است که خودروی پلاک تیبای خودروی جلیلی در روزی که برای مناظرات انتخاباتی 1400 وارد صدا و سیما شده بود با 2 پلاک دیگر فرق داشت.

همین موضوع سبب شد، تصاویر پلاک های متفاوت تیبای سعید جلیلی تبدیل به یکی از موضوعات داغ میان کاربران در شبکه های مجازی و به خصوص شبکه اکس شود.

eIJUEKR6iZAy

در این میان، طیف طرفدار سعید جلیلی نیز واکنش های متعددی نسبت به این تصاویر داشتند. در این زمینه، مصطفی موسوی نژاد یک عضو جبهه پایداری با انتشار پیامی در شبکه اکس مدعی شد تیبای جلیلی یکی است اما به دلایل امنیتی پلاکش عوض می‌شود.

در توییت موسوی نژاد آمده است: «وقتی فقط هدف تخریب باشه و از بدیهیات امنیتی بی اطلاع باش. یکی از ملزومات حفظ امنیت برای مقاماتی در این سطح، عوض کردن پلاک یک خودروی ثابت است. چندین پلاک برای یک خودرو وجود دارد و هر چند مدت عوض می شود. این یک امر رایج برای مسئولینی در این سطح است.»

 

نظر شما