شناسهٔ خبر: 67215121 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

ریزش ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بازار سهام در ادامه ی روند نزولی خود در شرایطی که همچنان محدودیت دامنه نوسان وجود دارد با ریزشی ۱۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

بازار سهام دومین روز کاری هفته نیز همانند روند هفته های اخیر، همچنان با فشار عرضه روبرو بود. این در حالی است که محدودیت دامنه نوسان برای ششمین هفته متوالی ادامه داشت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 16 هزار واحدی به 2 میلیون و 45 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 3600 واحدی به ارتفاع 666 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «فارس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «خاور» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «ذوب» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «خاور» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 27 خرداد ماه 1403، مبلغ 2 هزار میلیارد و 900 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 500  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 96 نماد در محدوده مثبت و 341 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 141 نماد در محدوده مثبت و 288 نماد در محدوده منفی معامله شدند./ تسنیم

 

برچسب‌ها:

نظر شما