شناسهٔ خبر: 67214294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختتامیه نخستین دوره باشگاه کارآفرینان نوجوان آذربایجان غربی در بوکان

فرماندار بوکان گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان نگاهی بلندمدت به مسائل آینده جوانان و نوجوانان دارد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار  بوکان  در این مراسم با که حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی  در محل سالن شهید سلیمانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان برگزار شد.

 صنعتی تشکیل باشگاه کارآفرینان نوجوان را نگاهی بلندمدت به مسائل آینده جوانان و نوجوانان شهرستان و کشور دانست و گفت: فرمانداری و شورای اداری آماده هرگونه حمایت برای استمرار این باشگاه است.

وی گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان فرصتی برای شناسایی ایده‌ها فراهم کرد و شرایطی برای شناسایی هوش کارآفرینانه به وجود آورد.

 

وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: اطلاع‌رسانی عملکرد دولت و حضور پررنگ در انتخابات تبیبن خط مشی و تراز خدمت برای کارگزاران نظام است و لازم است دستگاههای اجرایی، مردم را در جریان کارهای انجام شده در بخش‌های مختلف قرار دهند.

فرماندار شهرستان بوکان در ادامه سخنانش، تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تداوم مسیر خدمت حائز اهمیت است، باید همه مدیران و معتمدین تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم به کار گیرند.

صنعتی گفت: برای پشتیبانی از مقوله های مشارکتی و برجسته سازی نقش حضور حداکثری مردم در مسیر توسعه شهرستان و طرح مطالبات مردمی می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های شهرستان اعم از کارآفرینان، ایده پردازان و نخبگان به خوبی استفاده شود

 

این دوره باشگاه با حضور ۱۷۵ دانش آموز ۱۲ ساله از آذرماه سال ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ماه سالجاری در مدرسه دولتی مهرورزان برگزار شد.

در این دوره دانش آموزان مهارتهای لازم کارآفرینی در قالب بازی و  باهدف نوآوری، توان افزایی و انجام کارهای تیمی را آموزش دیده اند.

در پایان این مراسم به کلیه دانش آموزان شرکت کننده در این دوره، گواهینامه باشگاه کارآفرینان جوان اعطاء شد.

 

 

 

نظر شما