شناسهٔ خبر: 67214287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست هم‌اندیشی بررسی الگو‌های زیستی ریاست جمهوری در نظام جمهوری اسلامی ایران در مشهد

شهید رییسی عزت و اقتدار ایران اسلامی و پیوند زیبایی بین ملت و دولت را به تصویر کشید.

صاحب‌خبر -

نشست هم‌اندیشی بررسی الگو‌های زیستی ریاست جمهوری در نظام جمهوری اسلامی ایران در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور شهید، سرمایه اجتماعی عظیم را به دنیا نشان داد. بانکی پور در نشست هم‌اندیشی بررسی الگو‌های زیستی ریاست جمهوری در نظام جمهوری اسلامی ایران در مشهد در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد افزود: این سرمایه اجتماعی باید حفظ شود و راه حفظ آن اخلاق مداری و نپرداختن به حاشیه‌ها است که از شهید رئیسی به یادگار ماند. 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در این انتخابات هم اگر اخلاق مداری رعایت شود و به مردم همدلی خود را نشان دهند؛ می‌توان این سرمایه اجتماعی تثبیت کرد؛ همانگونه که در انتخابات بعد از شهادت شهید بهشتی آن اجماع و اتحادی که ملت در انتخاب شهید رجایی و بعد از آن انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رئیس جمهور پیدا کردند، توانست آن خون‌ها و آثارش را حفظ کند و تا سالیان سال غربگرا‌ها و لیبرال‌ها را از این کشور دور و جریان مکتبی را مستقر کند.

این نماینده مجلس در شورای اسلامی ادامه داد: حضور یکپارچه مردم و یک انتخابی که با همدلی و مشارکت بالا تا سالیان سال نظام ما را بیمه خواهد کرد. بانکی پور افزود: مردم از نزاع سیاسی خسته شده اند و به دنبال حل مسئله هستند؛  از این رو در برنامه‌های انتخاباتی به جای تخریب، کنایه زدن و تعرض، اهتمام  بر رفع مشکلات کشور و مردم منعطف شود که این امر مهمترین سند صداقت کاندیداها در خدمت است.

نظر شما