شناسهٔ خبر: 67214054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آتش‌سوزی در یک گاوداری اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش‌سوزی در یک واحد گاوداری در محور بهارستان ـ اصفهان خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و فوتی نداشتیم.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، از آتش‌سوزی در یک واحد گاوداری در منطقه بهارستان اصفهان خبرداد و اظهار داشت: صبح امروز گزارشی از وقوع حریق در واحد گاوداری فولاد واقع در مخور بهارستان_اصفهان دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه حادثه حریق در بخش دپوی علوفه گاوداری رخ داده بود، افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله 8 تیم آتش‌نشانی از  اصفهان و بهارستان به همراه تانکرهای آبرسان و لودر برای کنترل حادثه به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی و فوتی نداشتیم، اضافه کرد: در حال حاضر کنترل حریق و ایمن‌سازی محل انجام شده و سرایت و گسترش حریق به بخش‌های دیگر گاوداری جلوگیری و حریق کنترل شده است.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه علت حادثه هنوز مشخص نشده، تاکید کرد: به صاحبان مشاغل و شهروندان توصیه می‌شود که در مراحل انبار و نگهداری علوفه و امکانی از این دست اصول ایمنی به طور کامل رعایت شود، همه واحدها موظف هستند که در برابر حوادث بیمه باشند و در انبار، حمل و نقل و توزیع  محصولات کلیه نکات ایمنی را رعایت کنند.

شیشه‌فروش افزود: همچنین همه واحدها موظفند که به سیستم‌های اعلام حریق آنلاین و اطفای حریق مجهز باشند و در چیدمان علوفه رعایت اصول انجام شود چرا که گرمای هوا نیز می‌تواند موجب آتش‌سوزی‌ در این مراکز شود.

انتهای پیام/170/.

نظر شما