شناسهٔ خبر: 67214024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز خبر داد؛

پیشرفت عمرانی تقاطع غیرهمسطح«اردیبهشت» در شیراز

رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز خبر داد؛ رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از پیشرفت عمرانی تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی‌حسین عباسی  گفت: حذف دور برگردان‌های همسطح بولوار شهید چمران، دسترسی آسان به بزرگراه  آیت‌الله حائری شیرازی به همراه ایمن سازی و روان‌سازی در مسیر از اهداف اجرای این پروژه است. 

عباسی با اشاره به اینکه جابجایی تأسیسات را از بخش‌های زمان‌بر پروژه‌های عمرانی ارزیابی و اظهار کرد: در مسیر اجرای این پروژه با تأسیسات زیرزمینی شبکه برق مواجه شدیم که به صورت دستی و با رعایت تمامی نکات ایمنی در حال انجام است. 

وی از پیشرفت عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت خبر داد و افزود: طول این پروژه ۳۷۵ متر متشکل از ۲۳۰ متر طول عرشه و ۱۴۵ متر طول رمپ است که تعداد ۸ شفت کار شده و یک شفت باقیمانده به علت برخورد با تاسیسات برق به صورت دستی در حال حفاری هست. 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز افزود: عملیات احداث سازه دروازه‌های شمالی و جنوبی به همراه رمپ‌های دسترسی به طول ۱۸۰ متر در حال اجرا است. 

عباسی با اشاره به این موضوع که پروژه تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت به صورت شبانه‌روزی در حال پیشرفت است، اظهار امیدواری کرد که این پروژه در مدت زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد. 

حذف دور برگردان‌های همسطح بولوار شهید چمران، دسترسی آسان به بزرگراه  آیت‌الله حائری شیرازی به همراه ایمن سازی و روان‌سازی در مسیر از اهداف اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت است که عباسی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما