شناسهٔ خبر: 67213878 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

معرفی سرویس جدید پخش آنلاین فیلم و سریال با تخفیف 80 درصدی

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس‌های تماشای فیلم و سریال متنوعی در سال‌های اخیر در ایران آغاز به کار کرده‌اند که هر یک دارای ویژگی‌های خاصی خود هستند. فیلیمیوم یکی از این سرویس‌ها است که اخیرا با افزودن بخش‌های متنوعی به سرویس خود، جذابیت استفاده از این سرویس را افزایش داده است و کاربران را با ارائه محتواهای متنوع جذب خود کرد است.

اگر از بینندگان پر و پا قرص فیلم و سریال باشید، این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که به آرشیو عظیمی از فیلم و سریال دسترسی داشته باشید. همچنین فیلیمیوم، با ارائه محتواهای اختصاصی به صورت ویژه برنامه‌ها و همینطور، ارائه دوبله اختصاصی بر روی فیلم و سریال‌های روز دنیا، رضایت کاربران خود را جلب کرده است.

فیلیمیوم

نقاط قوت فیلیمیوم را می‌توان در موارد زیر دانست:

آرشیو کامل از فیلم و سریال خارجی

در فیلیمیوم شما به بیش از 30 هزار ساعت محتوای دیدنی دست پیدا خواهید کرد. از فیلم‌های به روز تا سریال‌های دارای چندین فصل که هر یک به صورت کامل با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تنها کافی است نام محتوا مورد نیاز خود را در فیلیمیوم جستجو کنید تا به بهترین نسخه از آن دست پیدا کنید.

فیلم و سریال‌ها تماما با زیرنویس فارسی پخش خواهند شد و شما دردسر پیدا کردن فایل زیرنویس را نخواهید داشت.

ارائه محتوا با دوبله اختصاصی

اگر از آن دست بینندگانی هستید که ترجیح می‌دهید فیلم و سریال‌ها را با دوبله فارسی تماشا کنید، فیلیمیوم در کنار شما است. این سرویس با ارائه دوبله‌های اختصاصی با کیفیت بالا و استفاده از صداپیشگان با تجربه، به شما امکان مشاهده آنلاین انواع فیلم و سریال به صورت دوبله فارسی را می‌دهد.

فیلم و سریال‌های ایرانی

آرشیو بی‌نظیری از فیلم و سریال‌های ایرانی در فیلیمیوم در دسترس کاربران است. در کنار فیلم و سریال‌های به روز هالیوودی، می‌توانید زمان خود را صرف مشاهده آثار فاخر ایرانی کنید و از هنر هنرمندان ایرانی لذت ببرید.

قابل دسترس در انواع دستگاه ها

فیلیمیوم از طرق مختلف در دسترس شما است. وبسایت فیلیمیوم برای استفاده در لپ تاپ و رایانه‌های شخصی در اختیار شما است و در صورتی که برای مشاهده فیلم و سریال از تبلت یا گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید، اپلیکیشن‌های فیلیمیوم در تمامی سیستم عامل‌ها راهکار شما است.

اینترنت نیم بها

اینترنت مصرفی هنگام استفاده از فیلیمیوم به صورت نیم بها محاسبه می‌شود و شما می‌توانید در کنار مشاهده محتوای مورد نظر خود، در مصرف بسته‌های اینترنتی خود نیز صرفه جویی کنید. این موضوع به صورت نامحدود بوده و شامل تمام محتواهای موجود در فیلیمیوم می‌باشد.

رابط کاربری جذاب

با توجه به طیف وسیع سنی مخاطبان فیلیمیوم، این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که راحت‌ترین روش کارکرد و استفاده را برای کاربران خود محیا کند. سرعت بالا و استفاده ساده از این پلتفرم، می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش در مشاهده آنلاین فیلم و سریال را برای شما به ارمغان بیاورد.

تیم پشتیبانی پاسخگو

یکی از نکاتی که فیلیمیوم را از سایر پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال جدا می‌کند، داشتن یک تیم پشتیبانی پاسخگو است. در صورتی که هرگونه سوالی در مورد روند ثبت نام و چگونگی استفاده از پلتفرم را داشته باشید، کارشناسان فیلیمیوم در کمتر زمان پاسخ شما را خواهند داد.

قیمت متناسب با سرویس دریافتی

فیلیمیوم در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، قیمتی منطقی را برای ارائه سرویس به کاربران خود در نظر گرفته است. همچنین ارائه تخفیف‌های بی‌نظیر به شما این امکان را می‌دهد که اشتراک بلند مدتی را با قیمت باورنکردنی خریداری نمایید. در حال حاضر جشنواره اشتراک فیلیمیوم در حال اجراست و شما می‌توانید با پرداخت تنها 199 هزار تومان، اشتراک یکساله آن را تهیه کنید. در این صورت شما تنها با پرداخت یک ماه هزینه اشتراک، یکسال کاربر حرفه‌ای فیلیمیوم خواهید شد.

مقایسه این مبلغ با هزینه اشتراک سایر پلتفرم‌ها، خود گویای هزینه بسیار منطقی این سرویس با سایر سرویس‌های ارائه فیلم و سریال می‌باشد.

سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش فیلیمیوم این امکان را به شما می‌دهد تا در کنار مشاهده محتوای مورد علاقه خود با بهترین کیفیت، از این پلتفرم کسب درآمد نیز داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از لینک اختصاصی خود و انتشار آن، از افرادی که از طریق لینک شما در فیلیمیوم ثبت نام می‌کنند، سودآوری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما