شناسهٔ خبر: 67213799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا؛ همزمان با سراسر کشور

اقامه نماز عید سعید قربان در اماکن مذهبی قم

نماز عید سعید قربان در حرم مطهر بانوی کرامت، مسجد مقدس جمکران و اماکن متبرکه اقامه می‌شود.

صاحب‌خبر -

اقامه نماز عید سعید قربان در اماکن مذهبی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ بر اساس اعلام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام ا... علیها، نماز عید سعید قربان فردا به امامت آیت الله سعیدی در حرم مطهر اقامه خواهد شد و ساعت ۷ شروع مراسم اعلام شده است.

مسجد مقدس جمکران هم از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه میزبان نمازگزاران عید قربان خواهد بود و پیش از آن از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه دعای ندبه در این مکان مقدس قرائت می‌شود.همچنین محدودیت‌های ترافیکی از ابتدای صبح فردا در بلوار شهید منتظری اعمال می‌شود و رفت و آمد موتورسیکلت‌ها از تقاطع حجتیه به سمت حرم مطهر ممنوع است؛ این محدودیت‌ها در اطراف مسجد مقدس جمکران نیز اعمال خواهد شد.

نهاد‌های حمایتی هم با اعلام شماره کارت و کد‌های دستوری آمادگی خود را برای دریافت نذر قربانی اعلام کردند.

کمیته امداد امام خمینی از مردم خیر استان قم خواست؛ از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ و کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۲۵ ستاره ۱ مربع کمک‌های خود را به دست نیازمندان تحت پوشش این اداره کل برسانند.اداره کل بهزیستی هم با اعلام شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ و کد دستوری ستاره ۷۲۴ ستاره ۹۰۹۰ مربع نسبت به دریافت نذورات عید قربان اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل دامپزشکی نیز از فعالیت ۱۳ گروه ثابت و ۸ گروه سیار در عید قربان خبر داد و گفت: در این گروهها، ناظر بهداشتی و ناظر شرعی نیز حضور دارند.دکتر سید مهدی سرکشیک گفت: ۶ جایگاه موقت عرضه و کشتار دام هم با همکاری شهرداری در نقاط مختلف فعالیت می‌کنند.وی افزود: آن دسته از شهروندانی که به هر دلیلی شرایط انتقال دام به کشتارگاه‌ها و ذبح شرعی و بهداشتی در مکان‌های نامبرده شده را ندارند، با شماره گیری تلفن‌های ۳۶۱۲۳۴۱۸ و ۳۶۱۲۳۴۲۲ می‌توانند از خدمات رایگان گروه‌های سیار اداره کل دامپزشکی برای ذبح بهداشتی و شرعی دام سبک و سنگین بهره‌مند شوند.

نظر شما