شناسهٔ خبر: 67213755 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پورمحمدی در اتاق بازرگانی: معتقد به حضور مردم در سطوح کلان هستم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه جامعه، وعده‌ها و ادعاهای ما را قبول ندارد و این مشکل اساسی است که در مدیریت به وجود آمده است، اما به حضور و نقش مردم در سطوح کلان معتقد هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست با اعضای اتاق بازرگانی، گفت: از اینکه در جمع فعالان اقتصادی و نمایندگان برجسته بخش خصوصی حضور دارم  خوشحالم و علاقمند هستم که با شما بیشتر گفت و گو و تعامل داشته باشم و برای پیشرفت کشور نظرات شما را بیشتر طلب کنیم.وی‌ ادامه داد: متاسفانه جامعه وعده ها و ادعاهای ما را قبول ندارد و این مشکل اساسی است که در مدیریت به وجود آمده است  اما به حضور و نقش مردم  در سطوح کلان معتقد هستم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم باید در سطوح کلان و در حوزه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و دیگر بخش‌ها حضور داشته باشند،گفت: اگر کشور تاکنون توانسته گام‌های استواری بردارد به خاطر حضور مردم و نقش آفرینی آنان بوده است.

پورمحمدی همچنین تصریح کرد: در دولت‌های مختلف بودم و با اغلب آنها دوست هستم، با مدیریت و ضوابطی که در کشور ایجاد کردیم، این حرکت سخت است اما ذهنیت و عزم آن را دارم.وی با تأکید بر اینکه اگر اعتمادسازی شکل نگیرد، نقشه‌های ما عقیم خواهد ماند، اظهار کرد: مساله مهم برای اداره کشور، اعتمادسازی است، اعتماد شما و تولیدکنندگان و مردم مهم است.کاندیدای چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست‌جمهوری،  اضافه‌ کرد: اگر این اعتماد شکل نگیرد و ما شما(بخش خصوصی) را قبول نکنیم، نقشه‌های ما عقیم خواهد ماند.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه بخش بزرگی از اقتصاد کشور با رانت انرژی زندگی می کند، گفت: بخش بزرگی از سودآوری ما نیز با رانت انرژی است.وی ادامه داد: انرژی سوخت برای ما فساد و مشکلات زیستی تولید کرده و تمام سرمایه ملی ما را هم بر باد می‌دهد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تصمیم دولت دهم برای سهمیه بندی سوخت اشاره‌ و تصریح کرد: زمان اجرای عملیات سهمیه‌بندی سوخت را حتی به شورای امنیت کشور که صبح جلسه داشتیم نگفتم، چون ترسیدم به واحدهای خود، آماده‌باش بدهند.

پورمحمدی ادامه‌ داد: اندیشه کردیم که اگر خانواده‌های آنها به پمپ بنزین بروند، کشور به هم می ریزد، حتی مدیران وزارت کشور را هم غافلگیر کردم.وی اضافه کرد: ساعت هشت شب سهمیه‌بندی بنزین را به رادیو و تلویزیون اعلام کردیم و ساعت 9 شب در خبر اعلام‌ کردند و ساعت 12 شب، اجرا شد و همه کشور غافلگیر شد.

نظر شما