شناسهٔ خبر: 67213561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مشهد رنگ‌وبوی دهه ولایت به خود می‌گیرد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مشهد در ایام فرخنده دهه ولایت آذین‌بندی می‌شود و مدیریت شهری با انجام اقدامات گسترده به استقبال این ایام رفته است.

صاحب‌خبر -

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده زائران و مجاوران رضوی در ایام فرخنده دهه ولایت در شهر مشهد اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: نصب ۱۰ المان گل نوشته با گل‌های شاخه بریده در بوستان‌ها و نقاط مهم شهری، اکران تبریک دهه ولایت در ۴۳۰ المان خورشیدی، رفع نواقص تمام آذین‌بندی معابر بخشی از این اقدامات است.

معاون خدمات شهری و قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: پنج اکیپ نیروهای نظارتی ساماندهی خاک و ضایعات ساختمانی آماده‌باش هستند و ۳۹ دستگاه خودروی فشار قوی، جدول‌شوی و حمل پسماند جهت شست‌وشو و نظافت معابر مناطق فعالیت دارند.

یعقوبی در پایان گفت: تقویت خطوط در محدوده حرم مطهر رضوی تا سقف ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در شب و روز عید غدیر، سرویس‌دهی رایگان با ۳۵۰ دستگاه اتوبوس در روز عرفه در محدوده حرم مطهر و مراسم نماز عید قربان، افزایش یک ساعت فعالیت قطارشهری در روز عید قربان، سرویس‌دهی رایگان خطوط ۱ و ۲ قطار شهری در روز عید قربان و عید غدیر بخشی از این اقدامات است.

نظر شما