شناسهٔ خبر: 67213194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

لحظه به لحظه با یورو: چشم‌ها خیره به انگلیس!

دیدارهای دو تیم هلند برابر لهستان و همچنین انگلیس برابر صربستان از مسابقات جذاب روز سوم خواهد بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در حالی وارد روز سوم مرحله گروهی می‌شود که تیم ملی اسپانیا روز گذشته خط و نشانی جدی برای حریفان کشید و نشان داد که بدون شک از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. 

حالا بسیاری منتظر هستند که عملکرد شاگردان گرت‌ ساوت‌گیت را در یورو ببینند تا مشخص شود که آیا این همه ستاره که در فهرست و ترکیب انگلیس جمع شده‌اند، می‌توانند به ناکامی این تیم در بردن جام قهرمانی به خانه پایان دهند یا خیر.

 پوشش زنده خبری

27 خرداد 1403 ساعت 11:30

دیدارهای روز گذشته یورو ۲۰۲۴ از محبوب‌ترین دیدارها بودند. نزدیک به ۹.۷ میلیون نفر به صورت زنده بازی تیم ملی ایتالیا برابر آلبانی را تماشا کردند و ۷.۶۶ میلیون نفر هم دیدار اسپانیا برابر کرواسی را از پای گیرنده‌هایشان دیدند.

27 خرداد 1403 ساعت 10:43

از هواداران مورد علاقه عکاسان حاضر در یورو.

27 خرداد 1403 ساعت 10:43

فابیو کاپلو سرمربی افسانه‌ای ایتالیا برای حمایت از تیم لوچانو اسپالتی در دورتموند حاضر بود.

27 خرداد 1403 ساعت 10:43

الساندرو دل‌پیه‌رو مفسر شبکه اسکای است. او دیشب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با همسر و پسرش بازی ایتالیا - آلبانی را دید و سپس به باکس مخصوص تحلیل مسابقه رفت.

27 خرداد 1403 ساعت 10:42

مارک کوکوریا راضی از پیروزی قاطع تیمش مقابل کرواسی اینچنین پیروزی را مقابل عکاسان جشن گرفته است

27 خرداد 1403 ساعت 10:35

آلوارو موراتا با گلی که در بازی روز گذشته به ثمر رساند توانست تعداد گل‌های زده‌اش در یورو را به عدد هفت برساند و در جایگاه سوم بهترین گلزنان تاریخ این مسابقات قرار بگیرد. تنها کریستیانو رونالدو با ۱۴ گل و میشل پلاتینی با ۹ گل بالاتر از او قرار دارند.

27 خرداد 1403 ساعت 10:17

تیم ملی هلند امروز در حالی در اولین دیدار مرحله گروهی به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت که گفته می‌شود بیشتر از ۴۰ هزار هوادار تیم ملی این کشور در آلمان حضور دارند و انتظار می‌رود که پلیس این کشور روز سختی را در پیش داشته باشد.

27 خرداد 1403 ساعت 10:10

گرت ساوت‌گیت در تلاش است تا فشارها روی بازیکنانش را کاهش دهد و در آستانه دیدار حساس برابر صربستان از یورو به عنوان فستیوال بزرگ فوتبال یاد کرد و گفت که می‌خواهد مطمئن باشد که همه بازیکنانش از حضور در این مسابقات لذت خواهند برد.

27 خرداد 1403 ساعت 09:22

دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان، در اظهارنظری جالب مدعی شده بود که کاش جود بلینگام در ترکیب تیم ملی انگلیس حضور نداشت چون در رئال نشان داده که تا چه حد خطرناک است و به این شکل نگرانی‌اش از کیفیت بازی این ستاره انگلیسی را نشان داده بود.

27 خرداد 1403 ساعت 09:21

گرت ساوت‌گیت از مدت‌ها قبل صربستان را زیر نظر داشته است و انتظار می‌رود که امروز با ترکیب پیکفورد، تریپیه، گوئهی، استونز، واکر، رایس، ترنت الکساندر آرنولد، فودن، بلینگام، ساکا و هری کین قدم به این بازی بگذارد.

 

نظر شما