شناسهٔ خبر: 67212944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک کمپین تبلیغاتی

دلیل اصلی جنجال بی‌سابقه رونالدینیو فاش شد

حرف‌های انتقادی تند روز گذشته رونالدینیو علیه تیم ملی برزیل صرفا یک کمپین تبلیغاتی بود که موفق نیز از آب در آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته رونالدینیو با بیانیه عجیبش همه دنیا و به‌خصوص برزیلی‌ها را شگفت‌زده کرد. اسطوره برزیلی ابتدا در مصاحبه با یک رسانه برزیلی حرف‌هایی علیه سلسائو زد و سپس به همین نیز اکتفا نکرد و با انتشار بیانیه‌ای رسمی به تیم ملی کشورش تاخت.

صحبت‌های جنجالی و حمله بی‌سابقه او به نسل فعلی برزیل چیزی نیست که بازیکنان کنونی سلسائو به راحتی از آن بگذرند. رونالدینیو در بخشی از پیام خود گفته بود که این تیم برزیل را نه حمایت و نه تشویق می‌کند.

1983666

رونالدینیو تاکید کرده بود که در تیم ملی برزیل، کیفیت، شجاعت و جاه‌طلبی لازم را نمی‌بیند و تیمی پر از بازیکنان متوسط است.

دیروز رافینیا، ستاره بارسا، به این اظهارات واکنش منفی نشان داد و گفت: «واقعا نمی‌دانم منظور رونالدینیو از گفتن آن حرف‌ها چه بود اما من خودم چند روز پیش شنیدم که از وینی جونیور برای تماشای بازی‌های ما بلیت خواسته بود. به هر حال، من از حرف‌های او تعجب کردم و با نظرش هم موافق نیستم.»

در برزیل به این مشکوک بودند که انتقاد رونالدینیو بخشی از یک کمپین تبلیغاتی است و حدسشان نیز درست بود.

اسطوره برزیلی امروز نوشت: «من این حرف را زدم تا واکنش بقیه را داشته باشم. قرار است طوری برزیل را حمایت کنم که پیش از این هرگز نکرده بودم. این تیم بازیکنان جوان و استعداد‌های زیادی دارد که نیاز به حمایت مردم دارند. ما می‌توانیم کوپا را ببریم و با جام به خانه برگردیم‌. من با رکسونا [اسپانسر] برای حمایت از برزیل متحد شدم و یک زنجیره عظیم حمایتی را برای برزیل ایجاد خواهیم کرد.»

به این ترتیب مشخص شد که رونالدینیو در همکاری با شرکت رکسونا، دست به چنین اقدامی زده تا با جلب توجهات، برای اسپانسر خود تبلیغ گسترده‌ای هم کرده باشد.

نظر شما