شناسهٔ خبر: 67212747 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم

مسئولان تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا انتخابات پیش رو، سالم امن و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فرماندار ویژه آبادان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هشتم تیر ماه انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم لازم است همه با هم کمک کنیم تا انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود. 
احسان عباسپور از دو طرح عمرانی بزرگ به عنوان طرح های موثر در حل مشکلات مردم یاد کرد و افزود: طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان و پروژه آب تصفیه کن شهرستان که مرحله نخست آن وارد مسیر بهره‌برداری شده و بیش از ۲۵ هزار متر مکعب افزایش ظرفیت ورودی آب را به شبکه خواهیم داشت و مشکل اصلی مردم در حوزه آب شرب به زودی برطرف می شود.  
جواد سعدون‌زاده و جلیل مختار نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان بسیاری از مشکلات شهرستان آبادان خواستار پیگیری جدی مسئولان شدند. 
شهردار آبادان هم گفت: پروژه‌های خوبی در شهر آبادان در حال اجراست که تاکنون حدود ۷۰۰ خیابان روکش  آسفالت شده است.
توسعه فضای سبز برای افزایش سرانه فضای سبز شهرآبادان رسیدگی برنامه‌ریزی برای مبلمان شهری و نظافت شهری از دیگر برنامه‌های شهرداری آبادان است. 

<div id="video-display-embed-code_11222923"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261045/11222923?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما