شناسهٔ خبر: 67212652 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

فؤاد ایزدی؛ کارشناس میزگرد سیاسی تلویزیون کیست؟

فواد ایزدی با اظهارات جنجالی اش مسبوق به سابقه است. وی در تیرماه سال ۱۴۰۲ در شبکه افق گفته بود: «رستوران‌هایی در آمریکا وجود دارد که برای استخدام بانوان سایز برخی اندام بدن را معیار قرار می‌دهند.»

صاحب‌خبر -
فؤاد ایزدی؛ کارشناس میزگرد سیاسی تلویزیون کیست؟
کد خبر: 663684
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۷ ۱۱:۴۰:۲۴

فؤاد ایزدی یکی از کارشناسان برنامه میزگرد سیاسی شبکه ۳ سیما است. او که کارشناس برنامه های مختلف صدا و سیما است، زمانی که ۱۶ سال سن داشت به آمریکا مهاجرت کرد و در دانشگاه هیوستون به تحصیل پرداخت و مدرک کارشناسی اقتصاد را دریافت کرد و فوق لیسانس مطالعات ارتباط جمعی را در همین دانشگاه دریافت کرد و در نهایت دکترای رشته ارتباط جمعی را از دانشگاه لوئیزیانا یا امریکا اخذ نمود.

به گزارش خبرآنلاین، او کتاب ها و مقالات و آثاری تالیف کرده است که موضوعات آن درباره مطالعات آمریکا و دیپلماسی عمومی و سیاست خارجه آمریکا می باشد.

فواد ایزدی که یکی از۳ کارشناس برنامه میزگرد سیاسی است، در واقع می توان او را کارشناس نزدیک به تفکر چهره هایی چون زاکانی و سعید جلیلی کاندیداهای اصولگرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست. او این نگاه خود را پنهان هم نکرده آنچنان که در روزی که سعید جلیلی مهمان میزگرد سیاسی روز جمعه ۲۵ خردادماه بود، ایزدی با طرح سوال جانبدارانه از وی پرسید: چرا آمریکا، اسرائیل و رسانه‌های ضدانقلاب از پیروزی شما ناراحت‌اند؟

البته فواد ایزدی با اظهارات جنجالی اش مسبوق به سابقه است. وی در تیرماه سال ۱۴۰۲ در شبکه افق گفته بود: «رستوران‌هایی در آمریکا وجود دارد که برای استخدام بانوان سایز برخی اندام بدن را معیار قرار می‌دهند.»

یا در مناظره ای با صادق زیباکلام در بهمن ماه ۱۳۹۲ گفته بود:« ما مشکلی با جامعه جهانی نداریم بلکه این دولت آمریکاست که به طور سنتی با جمهوری اسلامی مشکل داشته است.».

«اساتید آمریکایی صبح‌ها به کلاس می‌روند و شب‌ها مقالاتشان را بعد از اینکه به خمره سر می‌زنند و بعد از مصرف مشروب نگارش می‌کنند!» اینها نیز بخشی از سخنانی است که ایزدی در تیرماه ۱۴۰۲ در برنامه «شیوه» که از تلویزیون پخش می شد، گفته بود.

 

نظر شما