شناسهٔ خبر: 67211910 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

نشست بررسی و رفع موانع اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر صحنه برگزار شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه ضمن تاکید بر اهمیت اجرای پروژه فیبر نوری در ارتقاء سطح خدمات ارتباطی و افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در صحنه، گفت: اجرای پروژه فیبرنوری می‌تواند تحول بزرگی در زمینه ارتباطات این شهر ایجاد کند و فرصت‌های جدیدی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی فراهم آورد.

صاحب‌خبر -
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، سیدابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در نشست بررسی و رفع موانع اجرای پروژه فیبرنوری در شهر صحنه، ضمن تاکید بر اهمیت اجرای پروژه فیبرنوری در ارتقاء سطح خدمات ارتباطی و افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در صحنه، اظهار کرد: اجرای پروژه فیبرنوری می‌تواند تحول بزرگی در زمینه ارتباطات این شهر ایجاد کند و فرصت‌های جدیدی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی فراهم آورد.
وی با اشاره به سیاست اجرا شده وزارت ارتباطات پیرامون ایجاد فضای رقابتی در ارائه خدمات اینترنت ثابت، افزود: با اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر کرمانشاه توسط شرکت مجری و ایجاد فضای رقابتی، شاهد افزایش سرعت و کیفیت چشمگیر در اینترنت فیبرنوری اپراتور اول اینترنت ثابت بوده‌ایم.
محمدی با اشاره به حمایت ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون اجرای پروژه فیبرنوری در شهرهای کوچکتر استان، بیان کرد: حمایت انجام شده فرصت مناسبی است تا سطح کیفیت ارائه خدمات ارتباطی را در شهرهای استان از جمله شهر صحنه، افزایش دهیم و در صورتی که هماهنگی‌های لازم توسط مسئولین محلی در زمان مناسب انجام شود، می‌توان طبق برنامه‌ریزی انجام شده در زمان مقرر شاهد اجرای این پروژه بزرگ و ارزشمند در صحنه باشیم.
در پایان نماینده شرکت مجری فیبرنوری در استان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی پروژه و برنامه‌های آتی، بر آمادگی این شرکت برای همکاری با مسئولان محلی و استانی برای اجرای باکیفیت، مطلوب و مطابق برنامه زمان بندی پروژه فیبر نوری در شهر صحنه تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، در نشست بررسی و رفع موانع اجرای پروژه فیبرنوری در شهر صحنه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، رئیس شورای شهر، شهردار صحنه، نماینده شرکت مجری فیبر نوری استان کرمانشاه و تعدادی از مسئولین محلی در فرمانداری صحنه حضور داشتند.

نظر شما