شناسهٔ خبر: 67211879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در یک سال گذشته؛

ساخت بیش از ۲ هزار خانه برای مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: این نهاد حمایتی در یک سال گذشته تاکنون ۲ هزار و ۲۴ مسکن برای مددجویان ساخته است.

صاحب‌خبر -
ساخت بیش از ۲ هزار خانه برای مددجویان کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این نهاد حمایتی ظرف یک سال گذشته تاکنون ۲ هزار و ۲۴ مسکن برای مددجویان ساخت و ۲۳۲ خانه مددجویی را هم تعمیر کرد.
قباد مبشری افزود: ۴۵ هزار مستمری بگیر در کمیته امداد امام خمینی ره استان به صورت مداوم از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
وی ادامه داد: سال ۱۴۰۲، چهار هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال وام اشتغال در استان به مددجویان پرداخت شده است و سه هزار و ۲۱۲ نفر آموزش کسب و کار آموختند و چهار هزار و ۸۰۱ فرصت شغلی ایجاد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: سال گذشته ۲ هزار ۱۰۰ نفر با ارائه این تسهیلات خودکفا شدند.
مبشری تاکید کرد: ۲ هزار و ۶۹۹ فقره جهیزیه در سال ۱۴۰۲ به مددجویان داده‌ شد که شامل ۱۰ هزار و ۳۴۰ قلم کالا بوده است.هزینه این میزان جهیزیه ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سه هزار و ۳۰۰ قلم کالای خانگی به افراد نیازمند تحت پوشش این نهاد ارائه شد.
وی تصریح کرد: همچنین به ۹ هزار و ۵۷۹ دانش آموز کمک هزینه پرداخت شده است.
مبشری تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور ۱۱۲ هزار نامه مجموع نامه های استان بوده است که ۴۸ هزار نفر واجد شراط وام بلاعوض دریافت کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ هزار در استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره هستند که ۶۲ درصد آن ها یعنی ۷۳ هزار و ۹۵۸ نفر خانم هستند.
وی تاکید کرد: ۱۷ هزار و ۹۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره در استان هستند.
مبشری اضافه کرد: یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مردم در جشن ها و برنامه ها به این نهاد کمک کردند.
وی ادامه داد: حامیان ایتام ۴۹۰ میلیارد ریال به حساب افراد تحت حمایت شان واریز کردند.
وی تاکید کرد: ۳۸ میلیارد ریال مردم کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۲ صدقه دادند.

نظر شما