شناسهٔ خبر: 67211710 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گفت وگو با ایرنا؛

پخش تولیدات انتخاباتی تلویزیون از سکوهای نمایش خانگی و خبرگزاری‌ها+فیلم

تهران- ایرنا- معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا گفت: پس از راه‌اندازی شبکه‌های اینترنتی تلوبیونی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، محتوای زنده و ضبطی منتشرشده در این شبکه‌ها و همین طور شبکه های تلویزیونی، از طریق سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در اختیار سکوهای نمایش خانگی و خبرگزاری ها جهت انتشار در فضای مجازی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

محمد صادق افراسیابی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: با توجه به اختصاص شبکه‌های اینترنتی تلوبیونی مستقل به هر یک از نامزدهای انتخاب ریاست‌جمهوری و فعالیت های مختلف شبکه های تلویزیونی در حوزه انتخابات ریاست جمهوری امکانی فراهم شد تا تمام محتواهای پخش‌شده زنده و ضبطی از این شبکه‌ها، ذخیره شده و امکان دسترسی به آنها از طریق نشانی https://telewebion.com/candidate/entekhabat1403 برای سکوهای نمایش خانگی و خبرگزاری ها فراهم باشد.

وی افزود: همچنین از فردا دوشنبه ۲۸ خرداد لینک پخش زنده مناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری از طریق ساترا در اختیار سکوهای شبکه نمایش خانگی و خبرگزاری ها قرار داده میشود تا بتوانند نسبت به پخش زنده مناظره های تلویزیونی از طریق قاب اختصاصی (آی فریم) اقدام کنند.

ساترا پیش از این هم اعلام کرده بود در راستای تحقق حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، اولین بسته ویژه انتخابات را در اختیار رسانه‌های دارای مجوز قرار می‌دهد.

این بسته محتوایی شامل ۵۴ عنوان ویژه برنامه و برنامه با موضوع انتخابات در قالب‌های مختلف نماهنگ، سخنرانی، کلیپ و برنامه‌های ترکیبی است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

رقابت بین ۶ نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان است.

محمدصادق افراسیابی - معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا

نظر شما