شناسهٔ خبر: 67211456 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

انصراف جلیلی به نفع دیگر کاندیدای ریاست جمهوری؟ | واکنش صریح نبویان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری به هیچ وجه مصلحت نیست؛ نباید نیروهای انقلاب اسلامی تخریب شوند و هر فردی دارای ضعف و قوت‌هایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین ، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در ساری اظهار داشت: تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری به هیچ وجه مصلحت نیست؛ نباید نیروهای انقلاب اسلامی تخریب شوند و هر فردی دارای ضعف و قوت‌هایی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی رای نداده نظام کاری کرد که این افراد اعلام کنند به دنبال حضور و مشارکت در انتخابات هستند؛ افراد را نباید تخریب کنید و امروز برخی به دنبال ایجاد دو قطبی در فضای سیاسی کشور هستند.

نبویان درباره تصمیم نیروهای انقلابی مبنی بر ادامه رقابت یا انصراف به نفع دیگری، خاطرنشان کرد: فرض کنید که بقیه نفرات به نفع یک فرد کنار بروند اما همین مسئله ایجاد دو قطبی است.

وی درباره احتمال انصراف جلیلی به نفع دیگر کاندیدای ریاست جمهوری بیان کرد: این موضوع اساسا کذب محض است و دکتر جلیلی تا آخر باقی می‌ماند. ما چون آقای جلیلی را سرباز این نظام و انقلاب می‌دانیم و تا آخر پایش خواهیم ایستاد.

نبویان با تاکید بر اینکه در مازندران کشاورزان در زمینه برنج و مرکبات مشکل دارند تاکید کرد: رئیس جمهور باید نسبت به رفع مشکلات کشور اقدام و عمل داشته باشد؛ مشکلات کشور ساختن پل و فعالیت عمرانی نیست یکی از عوامل مهم گرانی‌ها و نقدینگی است که ارتباطی به پل سازی ندارد.

وی با بیان اینکه جلیلی برای مهار تورم، مهار نقدینگی، کنترل نرخ ارز برنامه جدی دارد، گفت: بانک‌های خصوصی خلق پول زیادی دارند و رئیس جمهور در این زمینه باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشد. رئیس جمهور باید برای اشتغال جوانان و نخبگان برنامه داشته باشد و بازار بورس را کنترل کند،همچنین باید بتواند مشکل ازدواج جوانان، مسکن، مسائل مربوط به خودرو توسط رئیس جمهور مورد بررسی قرار بگیرد.

اخلاق مداری در انتخابات را رعایت کنید

حجت‌الاسلام ترابی‌نسب به عنوان مسئول ستادهای مردمی دکتر سعید جلیلی در استان مازندران نیز ضمن خیرمقدم گویی مطالبی با اشاره به اهداف و برنامه‌های این ستاد خطاب به اعضای ستادهای استان و سایرحامیان با تاکید بر رعایت و حفظ اخلاق مداری و احترام به سایر رقبا، اظهار داشت: احکام مسئولیت مسئولین شهرستانها و افتتاح ستادها در آن شهرها آنجا می‌شود.

وی از مسئولین ستادها در شهرستان‌ها درخواست کرد که حتما از سایر ستادهای دیگر رقبای انتخاباتی سرکشی کرده و ادای احترام و عرض خداقوت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نظر شما