شناسهٔ خبر: 67211405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با سالروز تاسیس جهاد کشاورزی؛

وزیر ، مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

شهرری - ایرنا - مراسم تجدید میثاق وزیر ، مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، همزمان با هفته کشاورزی و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ، مراسم تجدید میثاق محمد علی نیکبخت وزیر ، مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان های امام خمینی (ره) در حرم مطهر ایشان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره امام خمینی (ره)، یادگارانش و شهدا را گرامی داشتند.

۲۱خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خردادماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ، روز جهاد کشاورزی است.
جهادسازندگی یکی از بزرگترین ثمرات انقلاب اسلامی بود و با شعار"قل انما اعضکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادی "به مکتبی تبدیل شد که جهادگران در آن درس تقوی واخلاص، خدمت به مردم وساده زیستی، ایثار وفداکاری، خودباوری و نوآوری را آموختند و این آموزه ها، فرهنگ جهاد را شکل داد که حماسه های بی بدیلی را سبب و نمونه های بارز آن در دوران دفاع مقدس ظهور و بروز پیدا کرد.

هفته جهاد کشاورزی امسال با شعار «کشاورزی پایدار، امنیت غذایی» گرامی داشته خواهد شد.

نظر شما