شناسهٔ خبر: 67211107 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اختصاص ۴۵ سازه تبلیغاتی رایگان در شهر تهران برای هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری

سیدمیثاق اختر

آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران با حضور نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،  آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امروز طی مراسمی با حضور نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، معاون سیاسی فرمانداری تهران و نمایندگان شورای نگهبان و ثبت احوال آغاز شده است.

در ابتدای این جلسه مذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در تشریح اختصاص سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: در روزهای پیش‌رو یک رویداد سرنوشت‌ساز خواهیم داشت که به گفته مقام معظم رهبری در اولویت اول آن مشارکت مردم است و همه باید شور و نشاط انتخاباتی و افزایش مشارکت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: از مدتی پیش جلساتی با حضور کارشناسان حوزه تبلیغات را آغاز کردیم و این اقدام با هدف افزایش مشارکت و ایجاد عدالت تبلیغاتی شروع شد که نهایتا به این جلسه منتج شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: علاوه بر مسیرهای همیشگی همانند اختصاص المان‌های تبلیغاتی برای انتخابات و ایجاد فضا برای نصب تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر تهران، این فرصت جدید نیز برای اولین‌بار برای نامزدها فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، نمایندگان نامزدهای چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق قرعه‌کشی می‌توانند بسته‌های تبلیغاتی شهرداری تهران برای هریک از نامزدهای انتخابات را شامل ۴۵ بیلبورد و سازه تبلیغاتی را به صورت رایگان دریافت کنند.

پس از برگزاری آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بسته‌های تبلیغاتی که شامل شش بسته تبلیغاتی بود به ترتیب قرعه کشی به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعلق گرفت.

این قرعه‌کشی توسط نمایندگان شورای نگهبان و سازمان ثبت احوال کشور انجام شد.

در این قرعه‌کشی بسته شماره چهار به محمدباقر قالیباف، بسته شماره دو به سعید جلیلی، بسته شماره شش به مسعود پزشکیان، بسته شماره سه به مصطفی پورمحمدی، بسته شماره یک به امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و بسته شماره پنج به علیرضا زاکانی تعلق گرفت.

انتهای پیام

نظر شما