شناسهٔ خبر: 67210242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

بازدید کارگروه اشتغال شهرستان سمیرم از کارگاه‌های صنایع‌دستی

سعید احمدی

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم از بازدید کارگروه اشتغال شهرستان سمیرم از کارگاه‌های صنایع‌دستی به مناسبت هفته پاسداشت صنایع‌دستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، به مناسبت هفته پاسداشت صنایع‌دستی سعید سلیمانیان به همراه معاون فرماندار سمیرم، تسهیلگر بنیاد علوی، مدیران ادارات امور عشایر، بسیج سازندگی، صمت و فنی حرفه‌ای در قالب کارگروه اشتغال شهرستان سمیرم از کارگاه‌های صنایع‌دستی این شهرستان بازدید و از نزدیک با هنرمندان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم در این دیدار گفت: در این بازدیدها تلاش شد که کارگروه اشتغال شهرستان ضمن آشنایی بیشتر با فعالیت‌های حوزه صنایع‌دستی، با مشکلات و نیازهای هنرمندان آشنا شده و در جهت رفع این مشکلات اقدام کنند.

او افزود: از اصلی‌ترین مشکلات در حوزه تولید صنایع‌دستی می‌توان به اجاره بالای کارگاه‌ها، عدم قرارگیری تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی، کمبود تسهیلات ارزان جهت خرید مواد اولیه و تجهیزات و نبود بازارچه‌های موقت و دائم جهت نمایش و فروش محصولات صنایع‌دستی اشاره کرد.

سلیمانیان تأکید کرد: با توجه مصوبات هیئت دولت و رئیس‌جمهور شهید، کارگروه استان قول مساعدت در راستای برطرف کردن مشکلات بیان‌شده را دادند.
 

انتهای پیام/

نظر شما