شناسهٔ خبر: 67209912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای ۲۶ درصد از طرح نهضت ملی مسکن آذربایجان‌غربی در روستاها

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۶ درصد از سهمیه این استان در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در روستاهای آذربایجان‌غربی اجرایی می‌شود. سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۶ درصد از سهمیه این استان در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در روستاهای آذربایجان‌غربی اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تاکنون ۷۴۴ هکتار زمین در روستاهای آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن استان تحویل شده است.

وی ادامه داد: این اراضی به متقاضیان واجد شرایط روستایی طرح نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود که هر واحد مسکن روستایی به صورت ویلایی خواهد بود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار پروانه‌های صادر شده در بافت فرسوده استان، گفت: تاکنون برای هشت هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده است.

عطائی اضافه کرد: در مجموع ۱۵ هزار و ۴۵۲ متقاضی طرح نوسازی مساکن در بافت‌های فرسوده شهری آذربایجان‌غربی وجود دارد و نوسازی این واحدها و صدور پروانه‌های ساختمانی در دست اقدام است.

وی بیان کرد: سهمیه آذربایجان‌غربی از نوسازی مسکن بافت فرسوده شهری احداث ۳۲ هزار و ۹۱۰ واحد نوسازی شده، در طول ۴ سال بوده است.

انتهای پیام

نظر شما