شناسهٔ خبر: 67209736 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

همستر کامبت Hamster Kombat رکورد جدیدی ثبت کرد

همستر کامبت Hamster Kombat با رشدی انفجاری به بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، همستر کامبت Hamster Kombat، یکی از فعالان حوزه بازی‌های رمزنگاری‌شده مبتنی بر تلگرام، ادعا کرد که با بیش از ۱۵۰ میلیون بازیکن، در حال حاضر پایگاه بازیکنی بزرگ‌تر از جمعیت روسیه دارد. این رشد نسبت به هفته گذشته که توسعه‌دهندگان بازی اعلام کردند تعداد بازیکنان از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کرد، ۵۰ درصد افزایش داشته است. این بدان معنا است که تقریباً از هر پنج کاربر تلگرام یک نفر برای این بازی ثبت‌نام کرده است که بازیکنان را تشویق می‌کند تا با اهدای جوایز ارز دیجیتال واقعی، صرافی خیالی همستر را توسعه دهند.

همسترکامبت Hamster Kombat و رشد انفجاری بازیکنان تنها در یک هفته

جوایز بازی در قالب یک ایردراپ airdrop نهایی به بازیکنانی ارائه می‌شود که امتیازاتی در بازی جمع‌آوری کرده‌اند. همستر کامبت به‌عنوان یک برنامه کوچک در پیام‌رسان محبوب تلگرام وجود دارد و برای بازی کردن آن نیازی به دانلودهای اضافی نیست. یکی از اعضای تیم این بازی هفته گذشته اعلام کرد که این ایردراپ در حال حاضر برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده است.

همستر کامبت به‌نحوی غیرقابل انکار علاقه تعداد بسیار زیادی از مردم جهان را به خود جلب کرده است و کانال اطلاعیه آن در تلگرام با بیش از ۳۵ میلیون مشترک، محبوب‌ترین کانال این برنامه است. کانال یوتیوب بازی نیز در حال حاضر حدود ۲۳ میلیون مشترک و حساب توئیتر آن ۷.۷ میلیون دنبال‌کننده دارد. تعداد فالوورهای هر حساب نیز در هفته گذشته به میزان قابل‌توجهی افزایش داشته است.

همسترکامبت Hamster Kombat و رشد انفجاری بازیکنان تنها در یک هفته

موفقیت همستر کامبت تا حد زیادی از نات‌کوین، یکی دیگر از بازی‌های تلگرامی درون برنامه‌ای با پشتوانه رمزنگاری، تقویت شده است که طرفداران وفاداری را با ارائه ایردراپ توکن پرسود به بازیکنان، به سمت خود جلب کرد. ایردراپ نات‌کوین شانزدهم می با سر و صدای زیادی راه‌اندازی شد. این توکن از آن زمان ارزش خود را افزایش داده است و هفته گذشته از ارزش بازار دو میلیارد دلاری عبور کرد. این ارز در حال حاضر یکی از ۶۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است.

به نظر می‌رسد تون‌کوین، توکن بومی شبکه باز (TON) به‌عنوان بلاک‌چین مورد علاقه تلگرام، نیز از موفقیت همستر کامبت سود برده و به بالاترین حد خود رسیده است. این توکن روز جمعه به بالاترین قیمت ۸.۱۳ دلاری رسید که نشان می‌دهد در دو هفته گذشته بیش از ۲۶ درصد افزایش داشته است.

همسترکامبت Hamster Kombat و رشد انفجاری بازیکنان تنها در یک هفته

نظر شما