شناسهٔ خبر: 67209450 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اختتامیه رویداد ادبی "زیتون سرخ" در قم برگزار شد

آیین اختتامیه رویداد ادبی "زیتون سرخ" با حضور نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در قم برگزار شد. آیین اختتامیه رویداد ادبی "زیتون سرخ" با حضور نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم اختتامیه رویداد ادبی "زیتون سرخ" با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، منتخبین رویداد و جمعی از مسئولان در محل سالن همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار شد.

رویداد ادبی زیتون سرخ همزمان با تجاوزگری رژیم منحوس صهیونیست و نسل‌کشی در غزه و دیگر مناطق فلسطین اشغالی با محورهای کودک فلسطینی، رمضان در غزه، مقاومت و ایستادگی، فلسطین؛ پاره‌ی تن اسلام، بأی ذنبِِ قتلت، سکوت جهان و این المضطر برگزار شد.

این رویداد ادبی در سه رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و کودکان و در بخش‌های شعر، داستان، جستار، خلاصه کتاب و عکس نوشته برگزار شد.

در همین راستا بیش از ۳۳۰ قطعه شعر، بیش از ۵۰ قطعه داستان کوتاه، حدود ۴۰جستار و خلاصه کتاب، ۲۵ اثر در بخش کودک و نوجوان (ویژه بزرگسالان) و بیش از ۱۵۰ عکس نوشت به دبیرخانه ارسال که نهایتا از ۳۴ نفر به عنوان برگزیده تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، شهرداری قم، و مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی بسیج استان قم در برگزاری این رویداد هنری مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام

نظر شما