شناسهٔ خبر: 67209265 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

هتل میلان میلانو کستلو

صاحب‌خبر -

هتل میلان میلانو کستلو

به نظر شما جذاب‌ترین مقصد گردشگری برای سفر در قاره اروپا برای گذراندن تعطیلات تابستانی کجا است؟ بسیاری از افراد ایتالیا را گزینه خوبی می‌دانند؛ کشوری با خیابان‌ها و دیدنی‌های فراوان که شهرهای بسیار پر رفت و آمدی را در دل خود جای داده است. از این شهرها می‌توان میلان را نام برد که حال و هوای به خصوص و متفاوتی را نسبت به مناطق دیگر این کشور دارد. برای سفر چند روزه به میلان، هتل‌های فراوانی پیشنهاد می‌شود و میلانو کستلو یکی از گزینه‌های جذاب است. با ما در این مطلب برای بررسی این هتل میلان همراه باشید.

معرفی هتل میلانو کستلو

شاید به خاطر چالش انتخاب هتل میلان، قید سفر به این شهر را بزنید، اما انتخاب هتل میلانو کستلو را به شما توصیه می‌کنیم. با نگاهی به نظرات کاربران در سایت‌های داخلی و خارجی نیز می‌توان به امکانات و ویژگی‌های یک هتل پی برد. خوشبختانه هتل کستلو از این نظر به خوبی عمل کرده و نمرات بین ۸ تا ۹ از ۱۰ را از آن خود کرده است. میلانو کستلو از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر به شمار می‌رود و از روی معماری آن نیز می‌توان به این موضوع پی برد. هر چند این هتل در طی سال‌های اخیر بارها مورد بازسازی قرار گرفت و نتایج آن هم خوب از آب در آمد.

هتل میلانو کستلو

هتل میلانو کستلو امکانات جذابی شامل وای فای رایگان و فضای سرسبز را در اختیارتان قرار می‌دهد که در خصوص سایر امکانات هم صحبت خواهیم کرد. با مروری بر انواع اتاق‌ها در سایت علی بابا، امکان فیلتر کردنشان را دارید تا در نهایت به انتخاب خوبی برسید؛ زیرا اتاق‌های بسیار متنوعی در این هتل یافت می‌شود. رزرو به صورت ۲۴ ساعته در این هتل برای توریست‌ها امکان‌پذیر است. همچنین به یاد داشته باشید کنسلی برای آن امکان دارد، اما به شرایط خاصی وابسته است. بخشی از هزینه کنسلی به عنوان جریمه از مسافران دریافت و سایر مبلغ به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل میلانو کستلو

خوشبختانه اماکن دیدنی زیادی در اطراف این هتل واقع شده است تا علاوه بر استراحت کردن در آن، بتوانید از سایر مناطق نیز بازدید داشته باشید. اگر وارد این شهر و خیابان‌های اطراف این هتل شوید، حتما متوجه فضای هنری آن خواهید شد. انواع تئاترها در گوشه و کنار این هتل به چشم می‌خورد که دال ورمه و آلا اسکالا مهم‌ترینشان را تشکیل می‌دهند. تنها با طی کردن مسافتی ۲ دقیقه‌ای با پای پیاده به این سالن‌های تئاتر دسترسی خواهید داشت.

پارک‌ها و فضاهای سبز نیز در اطراف هتل نمایان هستند که سر زدن به آن‌ها حتما نقش مثبتی در روحیه شما عزیزان خواهد گذاشت. پارک سمپیونه تنها در ۶۰۰ متری آن قرار دارد و حدودا ۷ دقیقه پیاده‌روی برای رسیدن به آن زمان نیاز دارید. فاصله میلانو کستلو تا مرکز شهر تنها ۹ دقیقه است و همین سبب توجه بیشتر مردم به آن می‌شود. بنابراین می‌توانید از امکاناتی مانند فرودگاه و حمل و نقل نیز در اطراف آن بهره ببرید.

امکانات جذاب هتل میلانو کستلو

مهم‌ترین امکانات و خدمات پرسنل این هتل برای مسافران عبارت هستند از:

  • پارکینگ این هتل در فضایی امن داخل خیابان واقع شده است و تنها با کمی پیاده‌روی به آن دسترسی خواهید داشت. این پارکینگ ظرفیت لازم برای تمام خانواده‌ها و افراد را در اختیارشان قرار داده است.

هتل میلانو کستلو

  • از فضای سرسبز و حیاط خود این هتل می‌توان برای برخی مراسم‌های جالب مانند خواستگاری و عاشقانه‌های دیگر استفاده کرد. خود پرسنل این هتل پکیج‌های به صرفه و مناسبی را در این خصوص در اختیارتان قرار می‌دهند. باغچه‌های موجود در حیاط این هتل نیز با گل‌های فراوان همراه شده و مسافران به تمجید از آن می‌پردازند.
  • فروشگاهی برای خرید سوغاتی یا انواع خوراکی و نیازهای دیگر داخل هتل برای کاربران در دسترس است که در اکثر ساعات شبانه‌روز هم فعالیت دارد.
  • در بالا هم اشاره شد که اینترنت به صورت رایگان و با سرعت بالا چه در لابی و چه اتاق‌ها برای کاربران فراهم است.
  • از آن جایی که مردم میلان به هنر علاقه فراوانی دارند، پرسنل هتل نیز به حفظ این سنت پرداخته‌اند. آن‌ها در چند سال اخیر یک گالری هنری را در این هتل برپا کرده‌اند تا مسافران و سایر افراد از آن بازدید داشته باشند.
  • در نهایت باید گفت پرسنل این هتل همگی به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و به طبع ایتالیایی مسلط هستند و برقراری ارتباط با آن‌ها دشوار نیست.

سخن پایانی

اگر سری به قیمت‌های هتل میلانو کستلو در علی بابا بزنید، متوجه مناسب بودن آن نسبت به هتل‌های اطرافش می‌شود. بنابراین با وجود این همه مزایا و خدماتی که پرسنل این هتل در اختیارتان قرار داده‌اند، رزرو هتل میلان بسیار منطقی است. از میان راه‌های متنوع برای رزرو این هتل می‌توان به همین سایت اشاره کرد. در واقع می‌توانید جست و جویی در بین اتاق‌های این هتل داشته باشید و در نهایت یکی از بهترین ها را برای خود برگزینید. پروسه این رزرو تنها چند دقیقه از وقتتان را می‌گیرد و بعد از آن می‌توانید به سایر برنامه‌ریزی‌های سفر خود برسید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

نظر شما