شناسهٔ خبر: 67209181 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس شورای شهر تهران خبر داد

طرح موضوع ساخت هتل ۳۰ طبقه ولنجک در کمیسیون ماده ۵

سیدمیثاق اختر

رئیس شورای شهر تهران از طرح موضوع ساخت هتل ۳۰ طبقه در محدوده ولنجک در کمیسیون ماده ۵ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور جلسه امروز(یکشنبه) شورا گفت: در جلسه امروز در ابتدا دو لایحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت که عبارتند از لایحه کیوسک‌های عرضه گل و گیاه و مطبوعات و همچنین اصلاح لایحه کمک به آسیب‌دیدگان سیستان و بلوچستان است و در ادامه نیز حسابرسی برخی از سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری در دستور کار قرار خواهد گرفت و در صورتی که زمان اجازه بدهد به پرونده باغات خواهیم رسید.

وی درباره ورود نخستین مرحله از تاکسی‌های برقی، افزود: بنا بر اعلام شهرداری تهران یک هزار دستگاه تاکسی آماده و از این تعداد ۲۰۰ دستگاه پلاک شده و قاعدتا مابقی نیز پلاک شده و وارد سطح شهر تهران شوند.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه دولت به ویژه وزارت نفت باید از محل صرفه جویی سوخت تسهیلاتی را به رانندگان تاکسی جهت خرید تاکسی برقی ارائه دهد، گفت: در جلسه قبلی نیز بنده به این موضوع تأکید کرده‌ام و انتظار داریم مابه التفاوت مصرف سوخت را وزارت نفت به تاکسیرانان در قالب تسهیلات بدهد.

چمران درباره ساخت هتل ۳۰ طبقه در محدوده ولنجک نیز اظهار کرد: این موضوع هم اکنون در کمیسیون ماده ۵ مطرح شده است و اجازه بدهید پس از مشخص شدن نتایج آن اعلام شود. البته ناگفته نماند که وزارت راه و شهرسازی و میراث، زمین اشاره شده را به شرط ساخت هتل واگذار کرده‌اند.

وی همچنین با انتقاد از برپایی و برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در سطح شهر تهران، گفت: بارها نسبت به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در داخل شهر تذکر داده‌ایم و اخیرا نیز مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب نامه‌ای را در ارتباط با این موضوع ارسال کرده است؛ چرا که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در داخل شهر گلایه و ناراحتی مردم را به همراه خواهد داشت هرچند که پلیس راهور نیز به شدت مخالف برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهر است و به صورت کتبی و شفاهی این مخالفت را اعلام کرده است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز و اعلام اسامی تأخیرکنندگان در جلسه گفت: برخی از اعضا امروز به دلیل مراسم عرفه حضور ندارند همچنین برخی از آنها نیز (سه نفر) به سفر کربلا رفته‌اند و قطعاً در جلسات بعدی چنانچه در جلسه با تأخیر حضور داشته باشند اسامی آنها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما