شناسهٔ خبر: 67209099 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حقوق بازنشستگی با کار خیر برکت پیدا می کند

نیکوکاری که در شب عید قربان در پرداخت بدهی دو نفر زندانی سهیم می شد، گفت حقوق من و همسرم فقط یک حقوق بازنشستگی است ولی در طول سال مبلغی را برای کار خیر پس انداز می کنیم و با همان کار برکت پیدا می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، نیکوکاری با اهدای پس انداز یک ساله خود و همسرش با سهمیم شدن در پرداخت بدهی دو نفر زندانی، موجبات آزادی آنان را فراهم کرد.

به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و دهه امامت و ولایت، خانم نیکوکاری که مادر دو فرزند دانشجو و بازنشسته تامین اجتماعی بود، ضمن پرداخت پنجاه میلیون تومان در آزادی دو نفر زندانی که پدر خانواده بودسند، سهیم شد.                                                     

وی که نخواست خود را معرفی کند، اظهار داشت: حقوق بازنشستگی یک حقوق معمولی است ولی با همسرم تصمیم گرفته ایم هر ماه مبلغی در حد حتی خیلی کم پس انداز کنیم و خدا چنان برکتی به زندگیمان می دهد که به مشکل خاصی برخورد نکرده و پس اندازمان صرف کارهای خیر مثل کمک به تأمین جهیزیه، تعمیر لوازم ضروری زندگی دیگران مثل یخچال و هزینه تحصیل نیازمندان می شود.

بنا به این خبر، نیکوکار یاد شده امسال پس انداز سالیانه خود و همسرش را برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند اختصاص داد و با پرداخت پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی دو نفر زندانی سهیم شد.          

شایان ذکر است: بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما