شناسهٔ خبر: 67208992 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

همزاد علیرضا بیرانوند چگونه به سارق حرفه‌ای تبدیل شد؟

سارق سابقه‌دار می‌گوید: این دفعه دیگر تصمیم گرفته‌ام خلاف نکنم آن هم به خاطر مادرم، چون واقعاً هر بار که مرا بازداشت می‌کنند انگار نیمی از عمرش را از دست می‌دهد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پسری جوان از سوی پلیس آگاهی تهران به جرم سرقت دستگیر شده است. به خاطر شباهت زیادی که با دروازه‌بان معروف تیم فوتبال پرسپولیس دارد دوستانش او را بیرانوند صدا می‌زنند. عاشق فوتبال است و دلش می‌خواست هافبک مطرحی شود، اما هیجان سرقت او را از هافبکی در مستطیل سبز به خلاف کشاند. گفت و گوی روزنامه ایران با این متهم را بخوانید.

چرا از فوتبال به زندان رسیدی؟

جوگیر شدم. از روی تفریح و سرگرمی و هیجان به سارقی تبدیل شدم که حالا به جای پا به توپ بودن زنجیر به پا دارد. اولین بار یکی از دوستانم قرص اکس به من تعارف کرد و بعد هم مشروبات الکلی خوردم. وقتی قرص را خوردم حس قدرت کاذبی به من دست داد، حسی که باعث شد جوگیر شوم و با دوستانم راهی سرقت شویم.

چی سرقت می‌کردی؟

گوشی. سوار موتورسیکلت در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و دوستانم گوشی‌های مدل بالا را سرقت می‌کردند و من آنها را اسکورت می‌کردم.

حس هیجان خوبی به من دست داد و همین باعث شد که در سرقت‌های بعدی هم با آنها بروم، اما زندگی ورزشکاری‌ام خراب شد.

زندگی ورزشکاری؟

بله در یکی از تیم‌های مطرح فوتبال به عنوان هافبک بازی می‌کردم. همه می‌گفتند بازی تو شبیه محسن مسلمان است. ولی چون قیافه‌ام شبیه بیرانوند است به من همزاد بیرانوند یا برادر دوقلویش هم می‌گویند. البته قبل از اینکه بینی‌ام را عمل کنم چهره‌ام خیلی بیشتر شبیه او بود. من در دروازه‌بانی هم حرفه‌ای بودم، اما دوستان ناباب مرا نابود کردند.

سابقه داری؟

تا دلتان بخواهد. با این سن کم بارها به زندان افتاده‌ام و آخرین بار 8 ماه پیش بود که آزاد شدم. این دفعه دیگر تصمیم گرفته‌ام خلاف نکنم آن هم به خاطر مادرم، چون واقعاً هر بار که مرا بازداشت می‌کنند انگار نیمی از عمرش را از دست می‌دهد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما