شناسهٔ خبر: 67208892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان اردبیل

۳۱ هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در برعهده دارند

رئیس ستاد انتخابات اردبیل گفت: برای اخذ آرای مردمی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، ۳۱ هزار نفر سازماندهی شدند.

صاحب‌خبر -

۳۱ هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در  برعهده دارندبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، رضا قاسمیان در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به آمادگی این استان برای برگزاری انتخابات، مشارکت بالا و توام با امنیت، سلامت و رقابت را از اهداف کاری ستاد انتخابات استان ذکر کرد.
وی افزود: فرمانداران ۱۲ شهرستان استان اردبیل لازم است نیروی ذخیره و احتیاطی نیز سازماندهی کنند تا در صورت ۲ مرحله‌ای شدن انتخابات، از همکاری آنها نیز استفاده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر برنامه‌ریزی و هماهنگی فرمانداران برای تأمین زیرساخت‌های لازم و نیازمندی‌های شهرستان‌ها در برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: با توجه به برگزاری مطلوب و موفقیت‌آمیز انتخابات مجلس در سال گذشته از نظر اجرایی، لازم است این روند در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز ادامه یابد.
قاسمیان با تأکید بر پرهیز از سوگیری در انتخابات بیان کرد: لازم است فرمانداران استان تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی همراه با رقابت و سلامت فراهم و ارتباط لازم را برای پاسخ‌دهی به سوالات ستاد‌های شهرستانی برقرار کنند.
وی افزود: صندوق‌های رأی باید همگی یکسان و یکرنگ انتخاب شده و مراقبت لازم از اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌های رای باید به نحو مطلوبی انجام شود.
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل همچنین بر انجام نظارت‌های لازم بر فضای مجازی در ایام تبلیغات و انتخابات در حوزه‌های شهرستانی تاکید کرد.
بیش از یک میلیون نفر از مردم استان اردبیل واجد شرایط رای دادن هستند و همانند مردم سایر مناطق ایران در روز جمعه هشتم تیرماه به پای صندوق‌های رای می‌روند.

نظر شما