شناسهٔ خبر: 67208684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مشکلات ۱۰ خانواده زندانی نیازمند شهرستان بوشهر و تنگستان رسیدگی کرد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن بازدید از خانواده‌های زندانی نیازمند گفت: با عنایت به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حمایت از خانواده‌های زندانیان، بازدید‌های مستمر به صورت چند روز در هفته ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر و مدیرکل زندان‌های استان از ۱۰ خانواده زندانیان نیازمند شهرستان‌های بوشهر و تنگستان سرکشی کردند.

مهرانگیز در حاشیه این دیدار‌ها گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر اینکه از خانواده‌های زندانیان حمایت شود این امر در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته که به همین منظور به صورت چند روز در هفته با تعدادی از خانواده‌های زندانی نیازمند دیدار و سرکشی می‌شود.

وی افزود: در این سرکشی‌ها علاوه بر رسیدگی به درخواست‌های قضایی آن‌ها، مشکلات معیشتی آن‌ها هم مورد بررسی قرار می‌گیرد و به آن‌ها کمک‌های مختلفی از جمله اهدا وجه نقد، البسه، لوازم خانگی مانند کولر و یخچال می‌شود.

وی در پایان از مسئولان و خیرین استان خواست در این امر خیر ورود کنند و خانواده‌های نیازمند را یاری کنند، زیرا اکثر این خانواده‌های نیازمند سرپرست آن‌ها در زندان به سر می‌برند و در معرض آسیب‌های زیادی هستند و در شرایط دشواری زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما