شناسهٔ خبر: 67208533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ضیافت فرهنگی شهرداری تبریز در عید غدیرخم

همزمان با گرامیداشت عید سعید غدیرخم، ضیافت علوی و همایش پیاده‌روی با عنوان «همه بر سفره علی مهمانیم» توسط شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری تبریز، شهرداری تبریز همچون سال گذشته برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برای دهه امامت و ولایت در نظر گرفته است که از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

بر همین اساس، دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم _ سه‌شنبه پنجم تیر_ مصادف با عید غدیر خم در دو مسیر شامل چهارراه شهید بهشتی تا مصلی حضرت امام خمینی (ره) و مسیر باغ فجر تا مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

این ضیافت بزرگ با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و سلامت محور همراه بوده و برای شرکت‌کنندگان نیز به قید قرعه ۲۲۰ دستگاه دوچرخه از سوی شهرداری تبریز اهدا می‌شود.

اجرای برنامه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی توسط نخبگان شناسایی شده توسط شهرداری تبریز در دو سال اخیر، نمایش واقعه غدیر خم، برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه، حوزه سلامت و ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول مسیر پیاده‌روی در همایش سال جاری است.

تمام مناطق ده‌گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز نیز در طول مسیر پیاده‌روی اقدام به برپایی غرفه‌های فرهنگی، اجتماعی و ایستگاه‌های صلواتی خواهند کرد. خدمات‌دهی متروی تبریز و اتوبوس‌های مسیر بی‌آرتی در روز عید غدیر خم رایگان خواهد بود.

ضیافت فرهنگی شهرداری تبریز در عید غدیرخم

نظر شما