شناسهٔ خبر: 67208397 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

احتمال بارش‌های پراکنده در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وقوع بارش‌های پراکنده طی امروز در تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز یکشنبه ۲۷ خردادماه در شمال غرب و دامنه‌های البرز در سمنان، تهران و البرز و همچنین دامنه‌های شرقی زاگرس در کردستان، همدان، استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، یزد، شمال استان‌های فارس و کرمان و شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی به ویژه در ساعات بعدازظهر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه نیز در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و دامنه‌های البرز در مازندران، شرق تهران و غرب سمنان این بارش‌های رگباری ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی در ادامه اظهار کرد: برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در شمال آذربایجان غربی و استان‌های زنجان، قزوین، بخش‌هایی از همدان، استان مرکزی و غرب اصفهان نیز همین شرایط جوی پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی افزود: در روز پنج‌شنبه نیز همچنان آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، همدان، مرکزی، غرب اصفهان و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان و مازندران بارش پراکنده را خواهند داشت که گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید همراه می‌شود.

وی تصریح کرد: طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید خواهد بود و که سبب خیزش گردوخاک و کاهش دید خواهد شد. همچنین طی ۳ روز آینده آب‌های شرقی دریای عمان نیز مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: تهران نیز امروز در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد را خواهد داشت که با بارش پراکنده و احتمال رگبار و رعدوبرق همراه است. بیشینه دمای تهران نیز امروز به ۳۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما