شناسهٔ خبر: 67208232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مهار آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی سمنان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش‌نشانان سمنانی بامداد امروز آتش‌سوزی در انبار تولید زغال که حریقی گسترده را در شهرک صنعتی سمنان به وجود آورده بود، مهار کردند.

صاحب‌خبر -

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: آتش‌نشانان سمنانی بامداد امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم خرداد_ آتش‌سوزی در انبار تولید زغال که حریقی گسترده را در شهرک صنعتی سمنان به وجود آورده بود، مهار کردند.

وی افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه تولید زغال در شهرک صنعتی، بی‌درنگ آتش‌نشانان از ایستگاه شهرک صنعتی و ۱۸ نفر آتش‌نشان با پنج دستگاه خودروی سنگین اطفایی و چهار دستگاه خودروی پشتیبان آب از شهر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، بی درنگ با سرعت عمل از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه جلوگیری کردند و این عملیات بامداد امروز به پایان رسید.

خادمیان با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه به مأموریت خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه علت این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است، افزود: از تمام صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و صنعتی خواهشمندیم تا با رعایت اصول ضوابط ایمنی در پیشگیری از وقوع حوادث اقدام کنند و در صورت وقوع حادثه به سرعت با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تماس بگیرند.

نظر شما