شناسهٔ خبر: 67208034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه‌ریزی برگزاری ۲هزار جشن خانگی غدیر در استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت و عید غدیر برای برگزاری ۲ هزار جشن خانگی در شهرها و روستاهای این استان برنامه ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا " حسین کارگر " روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تبیین فلسفه غدیر ۴۰ عنوان برنامه شاخص و محوری عمومی در ایام دهه امامت و ولایت در استان بوشهر برگزار خواهد شد .

وی افزود: سرود جوانان غدیری از برنامه‌های شاخص این مناسبت است که در ۳۰۰ نقطه استان بوشهر اجرا می‌شود.

کارگر ادامه داد: ۵۰ تن برنج و ۳۰ تن مرغ در شهرها و روستاهای استان با قیمت دولتی برای اطعام روز غدیر توزیع شده است.

وی افزود: در بندر دیر درخواست طبخ ۱۸ هزار پرس غذا و در شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان درخواست پخت و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در قالب اطعام غدیری شده است.

بیشتر بخوانید

۳۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه امامت و ولایت در بوشهر برگزار شد

۴۳ پویش عمومی برای برپایی عید غدیر در استان بوشهر طراحی و اجرایی شد

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های معرفتی به مناسبت ایام غدیر، ادامه داد: ۲ هزار خطبه غدیر و ۹ هزار پوستر غدیر چاپ شده و در سطح استان توزیع می‌شود.

ایجاد ۱۰۰ غرفه غدیر در ساحل بوشهر

وی از ویزیت رایگان توسط پزشکان به عنوان یکی دیگر از اقدامات این ایام نام برد و افزود: توزیع نان صلواتی، برگزاری پیاده‌روی غدیر و مسابقه خطبه غدیر از دیگر برنامه‌ها است.

کارگر با اشاره به برگزاری برنامه ویژه‌ای در ساحل بوشهر گفت: ۱۰۰ غرفه و ۱۱۰ دیگ طبخ غذا در ساحل بوشهر از میدان المپیک تا میدان رئیس‌علی دلواری ایجاد و میزبان مردم خواهد بود.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر با اشاره به اینکه در ۲۷ شهر این استان نمایندگی بنیاد غدیر وجود دارد تصریح کرد: در ۳۸۰ روستای دارای دهیاری استان بوشهر نیز رابط غدیر فعال است.

وی با اشاره به اینکه در هر شهر و روستای استان بوشهر گروه‌های پیام‌رسان مجازی نیز ایجاد و فعال شده است افزود: در این گروه‌ها تلاش می‌شود که ضمن انتقال پیام غدیر، برنامه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

نظر شما