شناسهٔ خبر: 67207875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه سطح کاربری تجاری شهر ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از توسعه سطح کاربری تجاری شهر ایلام با الحاق ۴ روستای اطراف و ایجاد ظرفیت‌های جدید در این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

توسعه سطح کاربری تجاری شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «سعید هژبری» با اشاره به نهایی شدن الحاق چهار روستا به شهر ایلام، اظهار کرد: دولت سیزدهم یک دولت مسأله محور است و کار الحاق چهار روستای هفت‌چشمه، بانقلان، فاطمیه و چالسرا به شهر ایلام که مغفول مانده بود؛ در دستور کار خود قرار داد.
وی بر تسریع در تکمیل طرح‌های تفصیلی و جامع شهر‌های استان تأکید کرد و افزود: با الحاق این چهار روستا و پیش‌بینی‌های لازم، ضمن توسعه محدوده شهر ایلام و ایجاد قابلیت‌های جدید، سطح کاربری تجاری شهر ایلام توسعه می‌یابد.
معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان این که الحاق روستا‌های مذکور باید از منفصل به متصل تبدیل شود، تاکید کرد: الحاق هفت چشمه بایستی به صورت نواری و متناسب با ساخت و ساز آن جا صورت بگیرد و راه و شهرسازی مسیری انتخاب کند که این منطقه به نحو مطلوبی به شهر متصل شود.
هژبری ضمن تأکید بر تعیین تکلیف فضای خالی بین روستا‌ها برای الحاق به شهر ایلام، تصریح کرد: محدوده روستا‌ها با حضور نهاد‌های نظارتی باید مورد بررسی قرار بگیرد و ضمن رعایت حقوق دولت و تعیین تکلیف اراضی باقیمانده، در طرح هادی روستا‌ها نیز بازنگری شود.

نظر شما